Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

stage australie gezocht vanaf september

AnkeX
» 07 jan 2011 16:34
Momenteel ben ik 2e jaars student International Business and Management Studies en op zoek naar een stage in australie. Ik zoek een stage het liefst met betrekking op marketing, pr en promotie, heeft iemand ervaring daarmee, tips om aan een stage daar te komen,of een bedrijf waarbij ik kan solliciteren? Alvast bedankt!
Erik
Site Admin
» 07 jan 2011 18:12
Hey Anke,

Ik vond hier een soortgelijke vraag. marketing-stage-gericht-innovatie-austr ... t7913.html

Misschien kun je de persoon die deze vraag gesteld heeft eens een berichtje sturen. Ongetwijfeld dat zij nu weet hoe het werkt.
Susannedebruin
Vakantieganger
» 07 apr 2011 14:43
Hi,

Een stage in Australie is super! Lees vooral veel ervaringen die je vind online of via waar.ben.jij.nu. Het is in ieder geval zo goed voor je CV en voor je ervaringen.

Zorg dat je een goed profiel hebt voor je sollicitatie. Dit moet dan voldoen aan de Engelse normen voor een CV en brief. Schrijf daarna bedrijven aan.

Een een goed tip, focus je niet op 1 of 2 bedrijven, dan is de kans groot dat het wellicht niet lukt. Je kunt bij zoveel organisaties goed terecht en veel leren!

En waar moet je solliciteren voor Australie? Veel internet gebruiken! Bijna alle bedrijven zijn daar wel te vinden :). En als je op een vacature reageert ben je vaak niet de enige, dus probeer ook open sollicitaties te sturen.

Succes!

Susanne
Saskia11
» 07 mei 2011 00:09
Hoi hoi,

Ik vroeg me af of het jou inmiddels al gelukt is om een stage te vinden.. Ik ben namelijk zelf ook op zoek naar een stage vanaf September dit jaar en ook in de marketing , promotie. Bij mij wil het nog niet echt lukken helaas..

Groetjes
jefferson1887
» 04 jun 2011 21:00
Hee,

Ik ga vanaf augustus naar Australië om daar stage te lopen. Mijn stage zal beginnen op Moreton island, dat is een eiland net voor Brisbane. Als jullie nog een stageplek zoeken weet ik zeker dat je hier terecht kunt. Mijn stage is voor mijn opleiding communicatie waar ik me ook bezig ga houden met marketing & promotie bij het bedrijf. Als je meer informatie wilt dan hoor ik het wel.

Groeten,

Jeffrey
Gerelateerde onderwerpen
Marketing stage gericht op innovatie in Australie gezocht!
Visa 2e stage in Australië
10 maanden stage Australie
Stage lopen in Australië!
6 maanden (vanaf september) langs oostkust
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast