Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Second Year Work and Holiday Visa

Deborahlee
» 06 jul 2014 10:38
Weet iemand of je in je Second Year Working Holiday Visum opnieuw mag beginnen met tellen w.b.t. 6 maanden aaneengesloten bij dezelfde werkgever werken? Het zit n.l zo dat ik mijn Second Year per 15 feb. in is gegaan. Ik was in jan. (toen ik nog in mijn eerste jaar zat) al bij mijn huidige werkgever aan het werk. Begint mijn half jaar nu op 15 feb. zodat ik nog tot 15 aug. mag werken (waar ik van uit ben gegaan) of begint het half jaar in jan. toen ik nog in mijn eerste jaar zat. Ik wil n.l. nog even op deze plek blijven werken.

Alvast bedankt!
GinoT
Wereldreiziger
» 06 jul 2014 12:50
Hey Deborah,

ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de Australian Department of Immigration and Border Protection. Persoonlijk zou ik je adviseren om er langs te gaan. Je kunt ook bellen, maar het belangrijkste is dat je het zwart op wit heb staan en dat je de naam heb van degene die je heeft geholpen. Ik zeg dit omdat een medewerker mij ooit via de telefoon bevestiging gaf. Toevalligerwijs kwam ik er later achter dat de bevestiging incorrect was. Misschien was het door miscommunicatie of misinterpretatie, maar het was wel even onhandig voor dat moment.

Succes en veel plezier! :)

Ik heb de link van de Australian Immigration toegevoegd.

http://www.immi.gov.au/Pages/Welcome.aspx
Deborahlee
» 06 jul 2014 13:00
Dank je wel, dat neem ik zeker mee!
Gerelateerde onderwerpen
Second Year Working Holiday Visa
Tips werk second work holiday visa
Online work & holiday visa
Work and Holiday Visa wat regelen aankomst Sydney
Vraag omtrent mijn Australië Work & Holiday VISA (417)
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten