Sateliet telefoon west australie

johnwgoessens
» 20 jan 2011 12:12
Wij willen van Darwin via de Gibb River Road naar Broome rijden. Is het zinvol of verstandig om dan een sateliet telefoon te huren?
Ron
Reisexpert
» 20 jan 2011 16:47
zo ver ik weet doet iedereen het zonder, wat misschien wel handig is om iemand te laten weten wanneer je aankomt, mocht je dan niet aankomen dan gaan ze je naar 24 uur zoeken. ook kun je dat bij de politie doen daar, mocht je dan niet binnen de 24 uur melden na de tijd dat je had afgesproken dan zullen ze je proberen te bereiken op je mobiel en mocht dat niet lukken dan wordt er een zoek actie op touw gezet. dus zorg wel dat je je meld anders zijn de kosten hoogst waarschijnlijk voor jullie.

mocht je meer info willen pb me dan even ben namelijk op reis en kan dus even duren voordat ik hier weer kijk.
Kims
Reisexpert
» 21 jan 2011 04:25
Hoi,

Die route wordt vrij druk bezocht tussen mei en oktober, met name de Gibb River Road. Mocht je geen echt afgelegen tracks gaan rijden (zoals het zuidelijke gedeelte van Gregory NP), heb je zeker geen satelliet telefoon nodig. Er komen altijd wel een aantal auto's per dag voorbij die je kunnen helpen als het nodig is.

Neem in ieder geval genoeg water mee!!

Veel plezier! ^O^

Gerelateerde onderwerpen

In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten