Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

rondtrekken met rugzak tent etc te voet ,vertrekpunt belgie richting naar de weg ons leid

Natalino
» 14 jun 2016 13:54
Hoi iedereen !
ik ga mij eindelijk de stap ondernemen van een stapje , avontuur te maken al vertekkend te voet .
ik heb enkele recenties gelezen en volgens is het de ultieme uitdaging voor te vertrekken met niets enkel je rugzak tentje stapschoenen , ...
, natuurlijk heb ik wel een paar mensen op mijn lijstje staan waar ik mee zal willen gaan , aangezien wij mensen niet zijn gemaakt voor alleen te zijn wil ik toch zkr gezelschap en met 2 sta je altijd sterker . mijn plan is voor nu 2 maand goed door te werken en mijn kleine schuld die heb lopen bij de bank af te ronden zodat ik ooit terug kom niet diect in de problemen kom te zitten , volgens de meeste is jet toch het beste datje een soort vanback-up hebt voor de zekerheid maar langs de andere kant , denk ik dat het wel echt zkr onvergetelijk zal worden als je zonder een cent vertrekt , en natuurlijk waar kan een centje kan bijverdienen voor eten of geld , heb namelijk geen 2 linkse handen . ben dan ook zeer sociaal en kan goed met mensen om
de reden dat ik dit wil doen is omdat ik het zo snel beu ben op 1 plaats en ik weet dat er een dag gaat komen dat het mss telaat is en er zkr en vast spijt ga van hebbe dat je het niet gedaan zal hebben , dus letterlijk geen eindbestemming en trg komen dr denk ik zelfs nog niet over na ik wil gwn leven m.a.w overleven . het is dan ook omdat ik voor een tijd of weet ik veel zonder verplichtingen wil leven buiten mezelf in leven te houden en als ik een reisgenoot vind die ook eve hardcore wil gaan . iemand enige ervaringen mee , iemand tips of zelf zin heeft voor mee te gaan ! ;)
Noa88
Vakantieganger
» 17 jun 2016 18:12
Hi Natalino,

Ik ga zelf 5 of 6 juli richting milaan vertrekken, liftend. Als je wil mag je mee. Mocht dat te vroeg zijn, eind juli ben ik van plan om liftend naar Marokko te gaan, dat is dus ook een optie als je interesse hebt.
Gerelateerde onderwerpen
Vakantie in Nederland / Belgie
Rondtrekken in schotland
Reisgenote gezocht richting Sicilië per trein
Reisgenootje gezocht; Formule 1 Grand Prix België of Milaan
Rondtrekken vanaf Mallorca
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten