Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Rondreis Indonesie (Rond 15 april)

TobiasW
» 12 feb 2018 18:53
Hoi!

Mijn naam is Tobias en ik wil rond begin april een rondreis/landentrip maken in Indonesie

Ik heb al enige plannen qua locaties en activiteiten, zie bijlage, maar ik sta open voor alles!
Verder geniet ik van een actieve vakantie met veel outdoor activiteiten en uitzichten, maar zeker ook strand en drankjes!

Zie jij het zitten om rond deze periode met mij mee te gaan?

Stuur vooral een berichtje! :)

FaceBook: Tobias Warbout

Groetjes!!

Bijlagen

juliasophiabakker
» 19 feb 2018 21:23
(Hoi Tobias,
Ik zag je oproep voor een rondreis door indonesie (duuh anders zou ik er niet op reageren) maargoed ik ben net gestopt met mijn studie in Delft en wil nu ook een reis gaan maken naar indonesie rond die tijd. Ik zat zelf te denken aan eind april vertrekken en 2 maanden weg te zijn ongeveer. Ik moet eerst natuurlijk een nieuwe studie gaan kiezen en wat dingen regelen met mn huur etc.
Ik ben bijnaaa 20 jaar en woon (nu nog) in Delft. Ik zoek iemand om in ieder geval de reis mee te beginnen en als het klikt wie weet ook mee te eindigen. ik ben een leuk spontaan meisje en heb het reisvirus afgelopen zomer opgelopen in SriLanka. Ik ben verder op die reis van 3weken na niet super ervaren wat betreft backpacken, maar he je moet het op een manier leren. Daarom wil ik ook liever niet in mijn eentje beginnen aan deze reis.
Ik hoor graag van je,
Groetjes
Sophia.
Als je het makkelijker vindt kun je me ook mailen op juliasophiabakker@outlook.com of me een berichtje sturen via facebook (Sophia Bakker)
destiny
» 20 feb 2018 16:01
Hey Tobias en Sophia.

Op 1 april (leuke datum :p) vlieg ik naar Bali en vroeg mij af of jullie al iets concreets geplant hebben. Veel van de activiteiten wat in de bijlage staan spreken mij aan dus wie weet kan dat heel leuk worden :). Vooral surfen is een hobby van mij en zie dat dat ook in de bijlage staat. Mijn naam is destiny van vroonhoven en ben 22 jaar oud en kom uit Maastricht. Houd van dingen ondernemen maar ook van van een dagje chillen op het strand en in de avond een drankje. Ik hoor het graag :)
Gerelateerde onderwerpen
Filipijnen rond april 2015
Reisgenootje gezocht! India en omstreken rond april.
Reisgenoten gezocht Tibet rond 10 april 2013
Rondreis Azie vanaf April/ Mei tot...
Rondreis Japan (eind maart - april; 3 tot 4 weken)
In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Pieter95 en 1 gast