Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Rondreis Azië en Oceanië sept 2017 - 2018

nataliaveltman
» 24 mar 2017 12:59
Hi allemaal!

Ik ben opzoek naar een reisbuddy die opzoek is naar hetzelfde avontuur als ik. Mijn plan is om rond september op reis te gaan naar zuid-oost Azië en uiteindelijk door te trekken naar Australië. Andersom is natuurlijk ook mogelijk. Welke landen ik precies wil bezoeken weet ik nog niet, misschien kunnen wij dat samen uitzoeken?

Mijn doel is om zo lang mogelijk weg te blijven en zo veel mogelijk plekjes te bezoeken.
Ik ben een makkelijk persoon die geen moeite heeft met aanpassen aan de situatie. Ook ben ik betrouwbaar, nieuwsgierig, bescheiden en hou erg van impulsieve dingen. Ik wil graag zo veel mogelijk culturen en landen ontdekken, wil de mooiste plekjes zien op aarde. Maar af en toe lekker relaxen op het strand vind ik ook heerlijk, en ik ben zeker niet weg van een feestje. Ook hou ik van surfen, yoga en allerlei extreme sports.

Herken jij jezelf in dit idee? Of lijkt het je leuk om in ieder geval de reis samen te starten? Doe mij dan gerust een berichtje via de mail of FB: https://www.facebook.com/natalia.veltman

Liefs, Natalia
Ron1986
» 14 nov 2017 11:13
Hey die Natalie!! Zit momenteel lekker warm down under in de outback. Ben van plan eind devember naar t prachtige zuidereiland van nieuw zeeland te gaan voor 3 tot 4 weken....interrese? Heb verder totaal geen plannen maar lekker op de bonne fooi

Grtn Ron
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje vanaf februari 2017 t/m feb 2018
Reismaatje gezocht Australië december 2017 / januari 2018
Rondreis door Australië voor 6/7 maanden begin 2018
'Full circle' rondreis door Australië eind 2017
Australie, maart 2018. Daarna ZO-Azie
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast