hallo ik ben damien 22 jaar als beroep Kaptein in de binnenvaart.
door mijn werk heb ik 2 weken per maand vrij en dat is natuurlijk ideaal om wat meer van de wereld te zien eerst dee ik dat altijd met vrienden maar die zijn tegenwoordig steeds meer bezig werk/huis enz dus vandaar een nieuw reis maatje gezocht.

in het bezit van een goeie wagen en veel km's op een dag is vind ik geen probleem (afgelopen zomer een mini road trip gemaakt door duitsland a1700km in 2 dagen :) )

wil komende zomer een mooie roadtrip gaan maken richting oost europa.
idee waar ik zelf mee zit is via Duitsland, Tsjechië, Slowakije en Hongarije naar Slovenië en dan terug naar Nederland via oosterijk en Duitsland.
dit is een beetje het idee wat ik zelf heb..
road trip om veel natuur te zien dus voorral de snelwegen mijden en juist door de bergen, bossen en kleine dorpjes te gaan en als er wat te zien of te doen is ook de mogelijkheid om te stoppen.
ben zelf heel makkelijk sta voor veel opties optie open overnacht net zo makkelijk in een 5* hotel als in een tentje boven op de berg.
ben opzoek naar iemand met de zelfde instelling en iemand die zelf ook goede ideeën in de reis in kan brengen.

heeft dit jou aangesproken stuur een mailtje en misschien zitten we komende zomer wel in de auto op weg naar een mooie rit.
mail: damienhlv@hotmail.nl
groeten damien de nijs