Hoi,
Heel graag wil ik weer naar de bergen en creatieve steden ontdekken! Lijkt dit je leuk om mee te gaan lees dan snel verder:)
Ik wil op korte termijn gaan roadtrippen naar de Alpen, Berlijn en andere vette steden in de buurt van de bergen. Hierbij zou ik graag leren skieen en op zoek gaan naar de creatieve kant van steden. Bijvoorbeeld designers, vette horeca gelegenheden, kunst dingen, festivals etc:)
Een auto heb ik maar om alleen te gaan roadtrippen is natuurlijk lang niet zo leuk als net zijn 2en of meer man:)
Hierna is het plan om nog naar de westkust van de USA te gaan, de national parken bezoeken en steden daaro. Dan Hawaii en daarna terug naar Nieuw Zeeland waar ik 6 jaar geleden stage heb gelopen. Onderweg is de bedoeling om te gaan werken en zo hoop ik ergens een plek te vinden om te gaan wonen.
Ik ben 26 jaar en zoek iemand (of meetdere personen) van ongeveer dezelfde leeftijd. Ik ben avontuurlijk, hou van de natuur en dingen maken, en reizen natuurlijk!
Voordat we gaan zou ik wel graag eerst in NL meeten om te kijken als t klikt. Heb je leuke ideeën en wordt he enthousiast van mijn plannen, let me know!
Groetjes Micky Verhaeg
(Je kunt me opzoeken op FB)
Micky_verhaeg@hotmail.com