Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reizen door Europa

Jith
» 16 mei 2018 20:13
Hallo!

Ik ben op zoek om met iemand door Europa te reizen, liftend, met de trein of misschien met de auto.
In eerste instantie was de bedoeling om naar Azië te gaan, maar dit wordt te kort dag en ik zou ook meer willen zien van Europa.
Zelf ben ik beschikbaar in juli en augustus en zou ik ongeveer 3/4 weken willen reizen.

Zelf ben ik 25 jaar en zoek ook iemand rond die leeftijd. Zelf studeer ik nog waardoor mijn budget niet heel groot is.

Ik hoor het graag wanneer je ook door Europa zou willen reizen en waar je graag heen zou willen.

Groetjes!
mark93
» 19 mei 2018 19:42
Hoi!

Las je oproep en die sprak me er gaan! Zou ook graag 2 tot 3 weken rond willen reizen door Europa! Heb zelf vakantie van 20 juli t/m 10 augustus. Op vakantie mag ik zelf graag actief bezig zijn, ben niet iemand die hele dagen op het strand gaat liggen ;). Lijkt me leuk om bijvoorbeeld met de trein een aantal landen te bezoeken. Verder ben ik heel flexibel en pas mij makkelijk aan. Hoor graag wat van je!

Groetjes Mark
Jith schreef:
16 mei 2018 20:13
Hallo!

Ik ben op zoek om met iemand door Europa te reizen, liftend, met de trein of misschien met de auto.
In eerste instantie was de bedoeling om naar Azië te gaan, maar dit wordt te kort dag en ik zou ook meer willen zien van Europa.
Zelf ben ik beschikbaar in juli en augustus en zou ik ongeveer 3/4 weken willen reizen.

Zelf ben ik 25 jaar en zoek ook iemand rond die leeftijd. Zelf studeer ik nog waardoor mijn budget niet heel groot is.

Ik hoor het graag wanneer je ook door Europa zou willen reizen en waar je graag heen zou willen.

Groetjes!
Gerelateerde onderwerpen
Reizen door Europa
Juli t/m aug/september ? Reizen door Europa
reismaatje gezocht om door Europa te reizen met interrail.
Interrailen door Europa
Roadtrip door Europa!
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten