Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje voor maart 2015 Costa Rica Nicaragua

babette8
» 06 dec 2014 18:48
Hoi!

Mijn naam is Babette (25 jaar) en ik ben van plan om in maart 2015 af te reizen naar Costa Rica en Nicaragua. Ik zoek een gezellig maatje voor deze reis vol natuur, cultuur, zon, zee en strand. Ik hou ook van een drankje op z'n tijd en wil vooral veel mooie plekken bezoeken. Vanwege mijn werk kan ik helaas maar 3 weken weg, maar wil je zelf een langere reis maken kunnen we ook een deel samen reizen.

Ik zoek iemand tussen de 20-35 jaar die ook een afwisselende reis wil maken. Ik hoef geen luxe, maar keer ook niet ieder dubbeltje om. Lijkt het je wat om in maart naar Midden Amerika af te reizen en doe je dat ook liever niet alleen? Laat dan een berichtje achter :)

Groetjes,
Babette
Mitchell88
» 14 dec 2014 00:23
Hoi Babette,

Klinkt als een goed plan van je!

Ik heb zelf in de planning om een week te gaan duiken op Utila (Honduras) om mijn PADI te halen en daarna in 3 weken door te trekken richting Costa Rica (dus via Nicaragua). Ik twijfel nog een beetje of het verstandig is om in mijn eentje te gaan, ook omdat ik geen Spaans spreek en je dan met z'n tweeën je net iets beter kunt redden lijkt me.

Jouw planning voor Nicaragua en Costa Rica komt precies overeen met die van mij (hoewel ik dus nog wel eerst een week ga duiken). Mijn geplande vertrekdatum is 21 februari vanuit NL naar Utila en rond 21 maart weer terug vanuit San Jose naar NL. Ook de manier waarop jij jouw reis voor je ziet lijkt op zoals ik het voor ogen heb! Toevallig ook nog behoefte aan surfen? Dat heb ik ook nog een beetje in mijn hoofd zitten maar is geen must.

Ik ben er nog niet helemaal over uit of het slim is om al vooraf met een reisgenoot af te spreken (geen ervaring hiermee) maar omdat jouw plannen zo overeen komen met die van mij vond ik het toch een goed idee je even te contacten. Al is het maar op zijn minst om voor nu wat goede ideeën uit te wisselen over Nicaragua en Costa Rica!

Groetjes,
Mitchell (26 jaar)
babette8
» 14 dec 2014 11:52
Hey Mitchell!

Tof reisplan! Ik heb het tot nu toe bij snorkelen gehouden, maar wil ook nog weleens m'n padi halen :) Ik reis ook voor het eerst in m'n eentje en als niet-Spaans sprekende vrouw kan dat wel een beetje tricky zijn.. Dus vandaar toch maar een oproep voor reismaatjes.

Ik zal je een berichtje sturen, ben wel benieuwd naar je plannen. Wellicht kunnen we ergens meeten als we op reis zijn en anders is het inderdaad ook leuk om vooraf tips en ideeën uit te wisselen :)
anne999
» 17 dec 2014 10:18
Hoi Babette en Mitchell,

Ook ik denk erover om in dezelfde periode naar Midden Amerika te gaan, en liever niet alleen.
Landen die ik zou willen bezoeken zijn Belize, Honduras, Costa Rica, Nicaragua en misschien Colombia, om te eindigen op Curaçao waar ik vrienden heb wonen. Ik spreek Spaans en heb m'n padi. Duiken en surfen staan hoog op m'n to-do list! Jullie plannen spreken me ook aan, misschien kunnen we delen samen reizen. Ik ben redelijk avontuurlijk ingesteld (maar hou ook van relaxen) en pas me makkelijk aan. Op het moment studeer ik in Spanje maar vanaf komend weekend ben ik een weekje in Nederland en zouden we af kunnen spreken.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Anne (21 jaar)
JaneK
» 14 jan 2015 09:41
Hi Babette,

Ik vertrek 1 Maart naar Costa Rica voor 3 weken. Ben een vrouw van 35 jaar, uit Rijswijk:). Al veel gereisd, ook alleen maar toch liever in gezelschap!

Heb je nog dezelfde plannen en lijkt het je leuk om eens af te spreken of onze planning naast elkaar te houden let me know!! Waar kom jij vandaan?

Je kan me ook mailen op c.diem34@gmail.com

Laat me weten als je vragen hebt.

grtjs
Jeannette
Marielle22
» 08 apr 2015 21:09
Heyy! Ik vroeg me even af hoe je het uiteindelijk hebt gehad? Haha ik zit namelijk nu in dezelfde positie. Ik ga volgende week voor 3,5 week naar Costa Rica en Nicaragua, maar zou het chill vinden als iemand met me gaat. Heb je een Reisgenoot gevonden en hoe was de trip?? :) tips?! Ik hoor het graag! Groetjes marielle
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht Costa Rica en Nicaragua midden april 2015
Reismaatje(s) gezocht voor rondreis Costa Rica & Panama in juli/aug
Costa Rica / Nicaragua Juni 2016
Costa Rica en Nicaragua augustus en september
Costa Rica - Nicaragua najaar 2011
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten