Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje!!

Stepvh
» 15 mei 2018 13:44
Hoihoi

Mijn naam is Stephan en ik ben 27 jaar. Ik heb recent mijn baan opgezegd en heb een enkeltje gekocht naar Bali op 1-7-2018. Mijn doel is om door Azie te reizen veel nieuwe mensen te leren kennen, het lijkt me erg leuk om een gedeelte van mijn reis met iemand samen te door te brengen.

Na Bali heb ik geen plannen en ik sta voor alles open zolang het maar in Azie is, mocht iemand interesse hebben om een stuk mee te reizen hoor ik het graag. :)

Groetjes Stephan
CharlotteD13
» 18 mei 2018 14:14
Hallo Stephan,

Ik ben Charlotte, 26, uit Antwerpen en het kriebelt om voor enkele maanden te gaan backpacken.

Ikzelf ben ook beschikbaar vanaf juli en ben nog op zoek naar een reisgenootje.Aangezien ik al heel veel steden heb gezien, neig ik nu tijdens mijn reizen vooral naar natuurpracht en ontdekking van vreemde culturen.

Als mijn berichtje je aanspreekt, laat dan gerust iets weten en wie weet reizen we binnenkort samen naar Zuid-Amerika of Azië!

Groetjes,
Charlotte
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje Thailand etc
reismaatje Azië
Reismaatje gezocht!!
Nepal reismaatje!
reismaatje Thailand!!!
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast