Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje Nieuw Zeeland gezocht

Jasper1994
» 02 feb 2018 16:18
Hey hallo!

Mijn naam is Jasper en ben 23 jaar. Mijn plan is om in oktober naar Nieuw Zeeland te gaan voor een week of 8, en om daar een reis te gaan maken. Daar een camper/auto te huren en zo het land door de touren en te genieten van al het moois. Veel te ondernemen en zoveel mogelijk zien. Ik heb nog geen concrete plannen gemaakt dus ik sta nog voor alles open.

Nu is het een stuk gezelliger om dit met iemand samen te doen want alleen is ook maar zo alleen.

Dus ben jij opzoek naar een gezellig reismaatje en heb jij zin in dit avontuur. Laat dan even een berichtje achter. Wie weet kunnen we onze plannen op elkaar afstemmen.

Groetjes
AnneFloor
» 11 feb 2018 18:29
Hoi Jasper,

Mijn naam is Annemiek, ik ben 19 jaar, hou van avontuur en van de onbekende plekken ontdekken. In juli heb ik hopelijk mijn vwo diploma behaald. Daarna ga ik met een vriendin twee weken in Noorwegen wildkamperen en rondreizen per trein. Vervolgens nog een paar maanden werken om in oktober naar Nieuw Zeeland te gaan om daar te gaan wildkamperen en een lang stuk te wandelen voor een of meerdere maand(en).
Maar een tijdje met de auto rondreizen is natuurlijk ook heel gaaf! Ik had er nog niet aan gedacht om dat te gaan doen. Vooral omdat ik niemand heb die mee kan en een auto huren best wel prijzig is.

Ook ik heb nog niet precieze plannen - Ijsland staat ook nog hoog aan mijn lijstje- maar (een deel) samen reizen met iemand om Nieuw Zeeland te ontdekken lijkt me wel heel vet.

Ik hoor wel of je het wat vindt!

Groeten van Annemiek
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje gezocht voor Nieuw-Zeeland
Reismaatje gezocht maart 2014 Nieuw Zeeland
Reismaatje gezocht Australië & Nieuw-Zeeland
Reismaatje gezocht Nieuw-Zeeland vertrek 1 januari
Gezocht reismaatje met als einddoel Nieuw Zeeland
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten