Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje(s) Juli/Augustus 2018

lexxx
» 05 mei 2018 18:06
Hallo! Ik ben Lex, 23 jaar & master student!
Ik ben aan het orienteren om in Juli 2-3 weken te gaan rondreizen in Azie! Mijn eerste gedachte gaat uit naar Indonesie (Java, Bali en Lombok)! Maar mocht er een klik zijn dan sta ik ook open om een andere route te gaan doen in Azie (alleen heb ik geen interesse in Thailand gezien ik daar vorig jaar ben geweest).

ik zoek een reisgenootje (m/v) (20 - 28) die net als ik graag actief is en een gebalanceerd interesse heeft in cultuur, natuur, terrasjes pakken en ontspannen :). Naast dat lijkt het mij leuk om de 2-3 weken gezamelijk met elkaar op te trekken!

Ik zou eventueel ook in Augustus kunnen, mocht die klik er zijn van te voren!

Groetjes,
Lex
mike1994
Vakantieganger
» 13 mei 2018 21:54
Hey Lexxx,

Bij mij staan vietnam en myanmar hoog op mijn verlanglijstje en ik zoek nog een buddy om samen met iemand buiten onze comfortzones te treden, ben een fan van yes theory (google maar eens). Heb vorige zomer 3 maanden in maleisie en indonesie gezeten, daarnaast ben ik al naar thailand en india geweest. Ben overigens 23 en open voor een leuke trip van een aantal weken.

Een exacte datum heb ik niet, ergens tussen half juni en half september.

Mike
Gerelateerde onderwerpen
Thailand juli/augustus 2018
Thailand juli/augustus 2018
Sri Lanka juli/ Augustus 2018
Zuid Oost Azië Juli/Augustus 2018
Reismaatje (v) gezocht backpacken Japan (juli-aug 2018)
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten