Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje(s) gezocht voor rondreis Costa Rica & Panama in juli/aug

shanna
» 24 apr 2016 15:17
Hi toekomstige reisbuddy,

Lijkt het jou ook een avontuur om in juli-augustus Costa Rica & Panama te ontdekken? Hou je van relaxen op het strand, snorkelen, drankjes drinken, maar ook om de cultuur & natuur te ontdekken (dat laatste schijnt echt prachtig daar te zijn!) dan hebben we veel gezamenlijke interesses en zouden we goede reisbuddy’s kunnen worden!

Zelf ben ik 29 jaar, woon in het centrum van Breda en ben werkzaam als Event Manager bij een internationaal bedrijf.

Overigens heb ik nog geen ticket geboekt of verdere plannen gemaakt, dus alle mogelijkheden staan nog open en ben daar ook zeker flexibel in.

Stuur een berichtje als je interesse hebt!

Groetjes Shanna
Djdolphin
Vakantieganger
» 02 mei 2016 21:08
Hey Shanna,

Wat zijn je ideeën en hoelang zou je willen gaan?

Groetjes,

Marjootje
shanna
» 03 mei 2016 09:14
Hoi Marjo,

Ik heb je een PB gestuurd :)

Groetjes Shanna
FloortjeNL
» 23 mei 2016 23:07
Hey Shanna,

Ik ben ook op zoek naar een reismaatje in de maanden juli/aug. Ik wilde eigenlijk naar azie gaan, maar zuid amerika ben ik nog nooit geweest en lijkt mij ook wel heel erg tof. Ik heb ongeveer 3-3,5 week de tijd om te reizen.

Ik ben 25 jaar en woon in de buurt van amsterdam, ik ben een erg ondernemend type en een ervaren backpacker. Jouw verhaal sprak mij meteen aan, vandaar dit berichtje.

groetjes, Floor
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje gezocht juli of aug Costa Rica
Reisgenootje gezocht voor een mooie reis door Costa Rica & Panama!
Reismaatje voor maart 2015 Costa Rica Nicaragua
Reisgenootje Costa Rica gezocht juli-augustus
Backpacken Panama & Costa Rica 2016
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast