Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

reismaatje gezocht voor midden 2007

kris
» 19 mei 2006 10:05
Hai,

Ik ben 23 jaar (v) en ben medio 2007 afgestudeerd. Voor ik dan ga beginnen met het serieuze leven, wil ik een aantal maanden een deel van Azie gaan verkennen. Ben nu alleen nog op zoek naar een gezellig persoon om dat mee te gaan doen. Ik heb nog geen specifieke plannen, dat gaat dan natuurlijk in overleg! Laat wat van je horen mocht het je wat lijken en dan kunnen we eens zien....

Groetjes Kris
kim1986
» 29 aug 2006 12:09
Hey Kris

Ik weet niet precies wanneer je wit vertrekken......maar ik wil in de zomer (eind juni vertrekken) voor een periode van ongeveer 2 maanden naar azie/australie, ik zoek hiervoor nog een reisgenootje...........

Als het je wat lijkt laat wat van je horen!
reismaatje
» 13 okt 2006 22:20
he ik ben grietje 20 jaar ik zoek een reismaatje. voeg me maar toe op msn of mail me maar eens zoekGod@hotmail.com
ik ben klaar met de opleiding in maart en heb de tijd tot augustus.
hoe zie jij de reis voor je etc.
groetjes van greitje
apenkrul
» 04 jun 2007 16:29
Hoi!

Ik ben jenny 22 jaar en kom uit Apeldoorn.
Ik heb een retourticket geboekt naar en van Bangkok
Datum 8 juni tot 9 Juli
Zou leuk zijn om samen te reizen..
Mijn email is apenkrul@hotmail.com
Kijk anders ook even op mijn hyves apenkrul85.hyves.nl

Liefs,

Jenny
hansbreen
» 01 jul 2007 15:40
Hoi ik ben ook net afgestudeerd en wil wat van de wereld gaan zien voordat ik ga werken. Ik heb net 2 maanden in Egypte gewerkt als animator/tourleader en wil rond begin augustus vertrekken om een reis te maken van 8 maanden naar thailand australie en nieuw zeeland. Ik las wel dat ze nu in thailand in het regenseizoen zitten. Is dit geen probleem? Je mag me toevoegen aan msn, dan kunnen we wat info uitwisselen.
Ciao, Hans
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje juni/.......2007
gezocht, reispartner azié, zomer 2007
Reisgenoot gezocht voor Zuid of Midden Amerika
Backpack buddy gezocht voor zuid/midden Amerika / Caribisch gebied
Reismaatje gezocht voor citytrips
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten