Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje gezocht voor backpack vakantie Zweden! '16

LUKE
» 29 mar 2016 13:45
Hoi allemaal!,

Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een reisgenootje die ook rond de 20jaar is & net als mij een aantal weken wilt backpacken/wildkamperen in het oh zo mooie Zweden!
Zelf ben ik momenteel een HBO student, dus zou dit graag in de zomervakantie van 2016 willen doen (Juli/Augustus)! Datum etc is natuurlijk samen te bekijken :)
Ik ben er zelf 3x met mijn ouders geweest & nu vind ik het tijd om er zelf naartoe te gaan en meer te zien van ondermeer de omgeving!
Ik ben zelf altijd opzoek naar nieuwe uitdagingen & het leek mij echt fantastisch om een tijdje naar Zweden om daar door het land te trekken & natuurlijk te wildkamperen! Een paar nachtjes naar een hostel of jeugdherberg lijkt me ook wel wat, en er een soort trektocht van te maken fzo :)
Ik heb de vakantie nog niet helemaal uitgestippeld, dus er is genoeg ruimte om samen een mooie planning te maken! Ik ben zelf best wel actief en gedreven dus hoop dat er nog meer mensen binnen dit plaatje vallen & het ook leuk lijkt om een aantal weken te backpacken in Zweden!

Dit is zomaar een idee, ik sta geheel open voor nieuwe inbreng!

Groetjesss,
Luke
LUKE
» 01 apr 2016 19:06
Ik heb inmiddels al iemand gevonden ^O^
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje gezocht voor een backpack avontuur in Zweden of Noorwegen!
Backpack IJsland / Faroer juli/aug 2018 - Reismaatje gezocht
Reisgenoot gezocht voor vakantie in Europa
Reisgenoot gezocht voor vakantie in Zuid-Frankrijk
Reisgenootje(s) gezocht voor feest en relax vakantie!
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten