Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje gezocht, Cuba, Costa Rica, Midden Amerika feb/mrt

KelsFox
» 02 jan 2018 13:29
Hoi medereizigers,

Rondreizen alleen is super tof maar sommige mooie momenten en plekken wil je met iemand kunnen delen.
Hier ben ik achter gekomen terwijl ik, met alleen een rugzak op mijn rug, door Azië trok.
Ik hou van de vrijheid die hebt als je alleen reist maar ik miste ook de gemakken die je hebt als je met meerdere personen bent.
Denk aan veiligheid, kosten delen, gezelligheid onder het genot van een hapje en drankje en iemand waarmee je je mooiste avonturen kunt delen.

Ik ben Kelly, een jonge 32 jarige vrouw uit Rotterdam, relaxed, spontaan, nieuwsgierig naar wat de wereld allemaal te bieden heeft, ik hou van gezelligheid en mensen om me heen maar heb ook mijn momentjes alleen nodig.
Ik heb alles in Nederland opgegeven en verkocht om de wijde wereld in te trekken met een blik op oneindig.
Mijn reis wil ik starten in Cuba en Midden-Amerika.
De route staat nog niet vast, alle opties staan open.
Vertrek Feb/mrt.

Ben jij dat reismaatje die dit deel van de wereld wilt zien, die van een biertje/mojito houdt, wilt leren salsa dansen, een cultuur en natuur snuiver is, ook van luie stranddagen tussendoor houdt en een goeie dosis avontuur zoeker in zich heeft, stuur mij dan een berichtje!
Misschien kunnen we samen onze reis starten tot onze wegen scheiden.

Groetjes Kelly
myr88
» 13 jan 2018 10:17
hi!

Ik heb je een berichtje gestuurd, wie weet kunnen we wel een stukje samen reizen!

Groetjes Myrdian
Reischick
» 13 feb 2018 06:18
Hoi,

Ik ben Esther 29 jaar en kom uit Utrecht.
Ik vertrek midden maart naar Nicaragua. Zou eigenlijk met een vriendinnetje gaan backpacken maar die kan onverwachts niet mee.
Besloten om alsnog 3 weken die kant op de gaan, maar 't is natuurlijk veel gezelliger met z'n 2en:)

Je kunt met op Facebook even opzoeken :Esther brouwer Utrecht. Ik heb een paarse trui aan.
Ik vertrek 14 maart die kant op.

Groetjes,
Esther
myr88
» 13 feb 2018 10:12
Hi esther!
Leuk dat je reageert, ik heb je op facebook via de chat een bericht gestuurd!
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje Midden Amerika feb/mrt 2012
Reisgenootje (v) gezocht Costa Rica feb 2018
Reisgenoot gezocht Costa Rica en Nicaragua midden april 2015
Reismaatje(s) gezocht voor rondreis Costa Rica & Panama in juli/aug
Reismaatje Costa Rica in juli
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast