Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje gezocht begin 2018

juliaxara
» 10 okt 2017 18:45
Hey hoi reizigers in spe,

Mijn naam is Julia, ik ben 19 jaar jong en ik wil heel graag reizen in Australië!

Ik ben net gestopt met de studie Frans en weet totaal niet wat voor andere studie ik zou willen doen, vandaar dat ik in een vrij korte tijd met een plan gekomen ben om begin januari er een paar maanden tussen uit te piepen. Dit omdat ik iemand ben die energiek is en dus graag dingen onderneemt.

Het leek me altijd al leuk om buiten Europa te reizen met een groep of een medereiziger, ik ben er namelijk nog niet aan toe om dit helemaal alleen te ondernemen.

Het liefst wil ik eerst een tijdje rondreizen in Australië, en daarna eventueel in Sydney zoeken naar (tijdelijk) werk omdat zo'n reis best prijzig kan zijn.
Ik sta open voor leuke plannen/ suggesties, nog niets staat vast.

Kan je jezelf hier ook een beetje in vinden? Wil je ook heel graag in begin 2018 naar Australië samen met iemand? Dan hoor ik heel graag van je, stuur me gerust een berichtje! :)

Liefs,
Julia Xykominou

Afbeelding
Christinavdv
» 09 dec 2017 01:58
Hee Julia,

Heb jij al een reis maatje gevonden?
Zo nee, misschien kunnen wij samen een leuk uitstapje bedenken. Ik ben op dit moment zelf ook klaar met school en werk op een vakantiepark die in april weer open gaat. Dat zou dus betekenen dat ik ongeveer 3 maanden de tijd heb om te reizen. Ik ben 21 jaar en heb al een rijbewijs.

Lijkt het je wat? Dan kunnen we even verder kijken of wij een beetje dezelfde plannen hebben!!

X Christina
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje gezocht Australië december 2017 / januari 2018
Reismaatje(s) gezocht begin januari
Reismaatje gezocht Australie eind augustus / begin september
Reismaatje gezocht eind Maart/Begin April Zuider-eiland NZ
Tasmanie begin maart 2018
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast