Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje Bali/Lombok/Gili (aug/sept 2018)

Mar9
» 11 feb 2018 20:48
Hi!
Ik zoek een reismaatje om in ieder geval mijn reis naar Bali mee te starten. Ik zou graag eind aug/begin sept willen vertrekken voor 3 a 3,5 week. Idee is Bali, Lombok en Gili te pakken.
Ik houd van cultuur / strand / relax / excursie / cocktail / uitgaan / avontuur
Lijkt dit jou wat? Dan kom ik graag in contact!
Groetjes, Mar. (27 jr.)
JohanRivera
» 13 feb 2018 23:06
Hey!

Alles wat je aangeeft hoe jouw reis eruitziet, schikt mij!

Weet alleen niet precies hoe het weer is in deze periode in azie. (want ben nooit in azie geweest.)
Graag wil ik meer vragen stellen aan jou over hoe deze reis er nou werkelijk gaat uitzien. Weet niet precies wat je fijn vindt om te gebruiken hiervoor. (?)

mvg KJG
Suuusss
» 15 feb 2018 12:30
Hi Mar!

Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje om mee naar Bali te reizen. Meerdere eilanden bezoeken staat zeker op mijn wensenlijstje. Het liefste zou ik in september willen vertrekken en dan voor 3 a 3,5 week. Ik denk dat we ook qua interesses heel veel raakvlakken hebben. Ik ben zelf 26 jaar, kom uit Rotterdam en werk fulltime als Trade Marketeer. Ik zou heel graag met je in contact komen om onze wensen voor de reis verder te bespreken.

Groetjes,
Suzan
ambervandenhout
» 26 mar 2018 15:24
Hi,

Ik heb zelf zojuist een zelfde bericht online gezet. Ik ben ook van plan eind augustus 3 weken richting Bali, Lombok en Gili's te gaan. Zelf ga ik het liefst samen met een vrouwelijke reisgenootje(s). Ben wel van plan om wat te gaan ondernemen, cultuur te snuiven maar ook zeker relaxen aan het strand en een dansje en drankje mogen niet ontbreken tijdens de reis.

Graag kom ik contact met mensen die evt. interesse hebben. :)
Liekevee
» 30 mar 2018 15:51
Hi allemaal,

Ook ik wil rond die periode richting Bali en lijkt me leuk om in ieder geval met iemand erheen te gaan. Als het goed klikt vind ik het leuk om de reis samen te maken maar vind het ook prima als de wegen halverwege scheiden.

Ik hou van ontspannen, strand, tripjes, natuur, drankjes, lekker eten, uitgaan, wellness en ben sportief. Ik ben bijna overal voor in.
Ik ben 27 jaar, ben vastgoed beheerder in Rotterdam, woon op mezelf.

Lijkt me leuk om in contact te komen!
Yentl29
» 30 apr 2018 11:58
Ik zou graag meegaan alleen i.v.m werk kan ik alleen eind juli/begin augustus, ik hoor het wel als dit ook een optie is.

Groetjes
Gerelateerde onderwerpen
Backpacken Java/Bali/Lombok 3,5 weken (jul-aug 2018)
Maleisië en borneo en(/of) lombok en gili sept/oktober
Indonesie - Bali\Lombok\Gili's - 7 tm 28 november
Reisgenootje gezocht: Bali/Gili/Lombok ? augustus
Reisgenoot gezocht Bali Lombok Gili's Nov/dec 17
In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Pieter95 en 1 gast