Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje Australië november tm februari 2019 gezocht

Megan93
» 07 mar 2018 15:55
Hoi allemaal,

Ik ben Megan 25 jaar en ik kom uit Rotterdam. In november dit jaar ga ik met Australian backpackers naar Sydney om vervolgens mijn reis door Australië te vervolgen. Ik wil gaan backpacken naar onder andere cairns brisbane oud en nieuw in Sydney Melbourne Tasmanië tour naar Alice springs en nog veel meer mooie gezellige plaatsjes.
Zijn er mensen die hetzelfde idee hebben? Samen reizen is namelijk altijd gezellig dan alleen.
Let me know😊

Groetjes Megan
ThessaB
» 18 mar 2018 12:11
Hallo Megan,

Ik ben Thessa, 28 jaar, kom uit Apeldoorn en wil graag naar Australië om daar rond te reizen en mogelijk te gaan werken. Ik ben een rustige vrouw, die geniet van de natuur, het leuk vind om contacten te leggen, houd van gezelligheid en ik ben avontuurlijk.
Ik wil rond september vertrekken (jij hebt al geboekt voor november?) en de oost kust ontdekken. Ik heb ook zitten kijken om met Australian backpackers te gaan reizen, maar heb hierin nog niets ondernomen.

Het lijkt me leuk om eens contact te hebben, samen te brainstormen en te kijken of we een gezellige klik hebben.

Groetjes Thessa
Megan93
» 24 mar 2018 20:56
ThessaB schreef:
18 mar 2018 12:11
Hallo Megan,

Ik ben Thessa, 28 jaar, kom uit Apeldoorn en wil graag naar Australië om daar rond te reizen en mogelijk te gaan werken. Ik ben een rustige vrouw, die geniet van de natuur, het leuk vind om contacten te leggen, houd van gezelligheid en ik ben avontuurlijk.
Ik wil rond september vertrekken (jij hebt al geboekt voor november?) en de oost kust ontdekken. Ik heb ook zitten kijken om met Australian backpackers te gaan reizen, maar heb hierin nog niets ondernomen.

Het lijkt me leuk om eens contact te hebben, samen te brainstormen en te kijken of we een gezellige klik hebben.

Groetjes Thessa
Hoi Thessa,

Ik ben naar een open dag van de Australian Backpackers geweest en dat ziet er goed georganiseerd uit en allemaal vriendelijke mensen die veel over Australie konden vertellen.
Ik kan pas in november gaan, omdat ik dan pas verlof van mijn werk kon krijgen.
Lijkt me inderdaad leuk om een keertje samen te brainstormen.

Groetjes Megan
ThessaB
» 28 mar 2018 14:04
Hoi megan,

Ik ben afgelopen zaterdag ook naar een bijeenkomst van australian backpackers geweest. Erg leuk... Ik heb een offerte aangevraagd. Ben erg benieuwd.
Ik zit wel erg te denken om in september te gaan, gezien mijn contract dan afloopt.
Maar het is altijd leuk om af te spreken, elkaar te leren kennen, te brainstormen. En wie weet kunnen we in Australië zelf wel afspreken om dingen samen te gaan doen.

Ik vind het via de app altijd erg makkelijk om te contacten. Mocht jij dat ook willen, hier bij mijn nummer.
06- 10 40 13 13

Groetjes Thessa
anoukb
» 02 apr 2018 20:57
ThessaB schreef:
28 mar 2018 14:04
Hoi megan,

Ik ben afgelopen zaterdag ook naar een bijeenkomst van australian backpackers geweest. Erg leuk... Ik heb een offerte aangevraagd. Ben erg benieuwd.
Ik zit wel erg te denken om in september te gaan, gezien mijn contract dan afloopt.
Maar het is altijd leuk om af te spreken, elkaar te leren kennen, te brainstormen. En wie weet kunnen we in Australië zelf wel afspreken om dingen samen te gaan doen.

Ik vind het via de app altijd erg makkelijk om te contacten. Mocht jij dat ook willen, hier bij mijn nummer.
06- 10 40 13 13

Groetjes Thessa
Hoi Thessa,

ik ben een mee-lezer op dit forum maar toen ik jouw berichtje las moest ik gewoon even reageren!
Ik heb me aangemeld voor de groepsreis van 4 september met Australian Backpackers. Super veel zin in! Over mezelf; ik ben Anouk, 26 jaar, kom oorspronkelijk ook uit Apeldoorn maar woon en werk sinds 4,5 jaar in Rotterdam. Ik ga m'n baan opzeggen en wil graag in ieder geval 3 maanden naar Australie waarna ik weer terug ga naar de mooie Veluwe :)
Jouw berichtje sprak me erg aan, ben heel lang op zoek geweest naar een reismaatje van mijn leeftijd (via reismaatjes.nl maar dat bestaat niet meer) maar uiteindelijk toch besloten met Australian Backpackers mee te gaan. Vind het ook een fijn idee om daar een terugval basis te hebben indien nodig en fijn dat zij zoveel regelen.

Mocht jij er al uit zijn of je met hen meegaat en mocht je toevallig ook voor 4 september gekozen hebben en vind je het leuk om te contacten stuur me dan even een privéberichtje dan kunnen we wellicht verder even contactgegevens uitwisselen!

Of wie weet als jij al met Megan contact hebt gehad kunnen we wellicht in Australie wel wat met z'n drietjes doen (als jij dat ook leuk vindt Megan)!

Groetjes Anouk
silviewilreizen
» 16 apr 2018 19:19
Hoi Megan,

Wat leuk dat je via Australian Backpackers op reis wilt gaan, ik heb al meerdere malen hun website bezocht en zit erover te denken dit ook te gaan doen. Ook de periode die jij aangeeft (nov - feb) wil ik heel graag door Australië reizen langs de westkust. Heb je al meerdere mensen ontmoet die ook op die datum gaan? Misschien is het leuk van te voren al eens af te spreken zodat je toch al iemand kent? Wil je ook gaan werken? Ik denk dat ik afwisseling van reizen/werken zou willen, dit omdat het een duur land is natuurlijk ;).

Even kort over mezelf. Ik ben Silvie, 26 jaar en werk op dit moment nog fulltime in Amsterdam. Ik wil na de zomer mijn baan opzeggen omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. Voordat ik echt weer ga werken wil ik eerst graag meer van de wereld zien, dit is mijn kans daarvoor! Mijn plan is dan ook om eerst 4 maanden Australie te doen en vervolgens nog door te gaan naar Azie. Hoe denk jij hierover? Ga je dan weer terug naar Nederland of zijn je plannen nog open?
Ik vind gezelligheid leuk, hou van cultuur, natuur maar vind het ook leuk af en toe een feestje mee te pakken en heerlijk op het strand te liggen. Het lijkt me erg leuk om ook andere backpackers te leren kennen dus bijvoorbeeld in leuke hostels te verblijven.

Ben benieuwd naar je plannen!

Groetjes Silvie
Je kunt me ook een mailtje sturen als je dat fijner vindt: silvie_91@live.nl
silviewilreizen
» 16 apr 2018 19:34
Megan93 schreef:
24 mar 2018 20:56
ThessaB schreef:
18 mar 2018 12:11
Hallo Megan,

Groetjes Thessa
Hoi Thessa,

Ik ben naar een open dag van de Australian Backpackers geweest en dat ziet er goed georganiseerd uit en allemaal vriendelijke mensen die veel over Australie konden vertellen.
Ik kan pas in november gaan, omdat ik dan pas verlof van mijn werk kon krijgen.
Lijkt me inderdaad leuk om een keertje samen te brainstormen.

Groetjes Megan
Misschien leuk met z'n drietjes hiervoor af te spreken omdat onze plannen aardig overeen komen? :) (zie mijn andere berichtje)
Megan93
» 17 apr 2018 21:05
silviewilreizen schreef:
16 apr 2018 19:19
Hoi Megan,

Wat leuk dat je via Australian Backpackers op reis wilt gaan, ik heb al meerdere malen hun website bezocht en zit erover te denken dit ook te gaan doen. Ook de periode die jij aangeeft (nov - feb) wil ik heel graag door Australië reizen langs de westkust. Heb je al meerdere mensen ontmoet die ook op die datum gaan? Misschien is het leuk van te voren al eens af te spreken zodat je toch al iemand kent? Wil je ook gaan werken? Ik denk dat ik afwisseling van reizen/werken zou willen, dit omdat het een duur land is natuurlijk ;).

Even kort over mezelf. Ik ben Silvie, 26 jaar en werk op dit moment nog fulltime in Amsterdam. Ik wil na de zomer mijn baan opzeggen omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. Voordat ik echt weer ga werken wil ik eerst graag meer van de wereld zien, dit is mijn kans daarvoor! Mijn plan is dan ook om eerst 4 maanden Australie te doen en vervolgens nog door te gaan naar Azie. Hoe denk jij hierover? Ga je dan weer terug naar Nederland of zijn je plannen nog open?
Ik vind gezelligheid leuk, hou van cultuur, natuur maar vind het ook leuk af en toe een feestje mee te pakken en heerlijk op het strand te liggen. Het lijkt me erg leuk om ook andere backpackers te leren kennen dus bijvoorbeeld in leuke hostels te verblijven.

Groetjes Silvie
Hoi Silvie

Ik heb je een mailtje gestuurd vind ik handiger als dit forum :P

Groetjes Megan
silviewilreizen
» 18 apr 2018 11:27
Megan93 schreef:
17 apr 2018 21:05
silviewilreizen schreef:
Hoi Megan,

Groetjes Silvie
Hoi Silvie

Groetjes Megan
Hi Megan ik heb helaas geen mailtje van je gehad!
Megan93
» 18 apr 2018 13:46
silviewilreizen schreef:
18 apr 2018 11:27
Megan93 schreef:
17 apr 2018 21:05
silviewilreizen schreef:
Hoi Megan,

Groetjes Silvie
Hoi Silvie

Groetjes Megan
Hi Megan ik heb helaas geen mailtje van je gehad!
Dit had ik gestuurd 😛
Hee Silvie

Even zo een mailtje dat vind ik handiger als via het forum :)
Super leuk dat je heb gereageerd op mijn berichtje. Mijn plan was alleen om te reizen omdat ik erg veel van Australië wil zien maar dat woof (vrijwilligers werk voor onderdak en eten) lijkt me ook erg leuk om te doen. Mijn plannen zijn alleen om 4 maanden naar Australië te gaan omdat ik daarna helaas weer verder moet werken in Nederland en ook ben ik al 6 weken in Azië geweest en paar jaar geleden.

Leuk dat je ook bij Australian backpackers heb zitten kijken. Ben bij hun open dag geweest en nu weet ik zeker dat ik via hun ga. Ze hebben alles echt goed geregeld.

Ik hou met als jou van de afwisseling tussen strand feestje en cultuur snuiven! Verder wil ik ook echt graag in hostels slapen voor andere mensen te leren kennen en daar misschien ook stukken mee verder te reizen ect.

Super leuk dat je heb gereageerd en misschien lijkt het je leuk om contact te hebben en te brainstormen over welke plannen je hebt of samen kunnen maken!

Groetjes Megan
Gerelateerde onderwerpen
reismaatje gezocht voor Australië in Februari/maart.
Reismaatje gezocht, Australie/NZ november - maart
Reisgenootje gezocht Australië / Nieuw zeeland begin 2019
REISMAATJE Australie & Fiji Februari 2015
Reismaatje Australie oktober/november 2013
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten