Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reismaatje Australie/Nieuw-Zeeland eind 2018

Simone1997
» 14 mar 2018 16:30
Hey reizigers!

Mijn naam is Simone, ik ben 21 jaar en ik kom uit het westen van het land. In juni rond ik mijn bachelor psychologie af en ik ben van plan om er daarna een jaar tussenuit te gaan. Ik ga de eerste paar maanden hard werken en zou het liefst in november richting Australië en/of Nieuw-Zeeland vertrekken. Ik heb nog geen concreet plan dus sta open voor ideeën.

Ik ben een gezelligheidsmens: ik ben niet graag op mezelf. Ik zou het dan ook heel leuk vinden om deze ervaring met iemand te delen! Het lijkt me heel gaaf om camper(van) of auto te huren en het land te verkennen. Ik hou van natuur, wandeltochten, en leren surfen lijkt me onwijs vet, maar en beetje cultuur, dagje strand, drankje en een feestje lijkt me ook fijn.

Lijkt het je leuk om (een deel van) de reis samen te ondernemen, laat dan vooral een berichtje achter! :)

Groetjes Simone
Merlijn2022
» 15 mar 2018 11:26
Hoi Simone!

Wat gaaf! Ik heb eigenlijk precies hetzelfde plan als jij hebt: in juni mijn bachelor (HRM) afronden, een tussenjaar nemen, een aantal maanden fulltime werken en dan aan het einde van het jaar richting de andere kant van de wereld reizen. En net als jij zoek ik iemand om die ervaring te delen, eventueel voor een deel van de reis. Het is bij mij nu nog maar een plan, de invulling komt later wel. Wel zou ik in ieder geval graag naar Nieuw-Zeeland willen gaan, en misschien af en toe wat werk willen doen om weer leuke dingen te kunnen doen. Die camper lijkt mij wel heel vet!

Ik ben verder 22 jaar en woon ook in het westen van het land. In verband met het sparen van geld is mijn planning om begin januari 2019 te gaan (eventueel half december 2018). Sta wel voor alles open. Mocht je het leuk lijken om eens te kijken of het klikt, dan hoor ik dat graag!

Groetjes Merlijn (vrouwelijke versie ;-))
Nikie1
» 16 mar 2018 22:41
Hee Simone!

Ik studeer ook psychologie en ben dit jaar klaar. Ik wil in November door Australië reizen. In mijn eigen post staat wat meer over mezelf, maar stuur me een berichtje als het je gezellig lijkt om samen te gaan!
Fransien
» 30 mar 2018 18:39
Hoi Simone,

Mijn plan is om in oktober naar Nieuw-Zeeland en daarna naar Australië te reizen. Ik zoek hiervoor wel een maatje!
Dingen die ik leuk vind komen overeen met die van jou. Het lijkt me leuk onze plannen met elkaar te bespreken en wie weet de reis samen te beleven! 😃

Groetjes Fransien
billyg
» 11 apr 2018 15:20
hallo
ik zoek een reismaatje of meerde om samen naar australie/nieuw zeeland te trekken.ik heb geen ervaring in het backpacken,maar ik droom er al een tijdje van. Eind dit jaar kan ik eindelijk vertrekken. Ik ga van eind oktober t.e.m januari.
ik zou wel graag meteen dooreizen naar australie en niet stoppen in thailand bv daar ben ik al 2x naar toe geweest.
ik kom uit Belgie, ik kan nederlands en frans maar engels ken ik maar de basis ervan dus wel een pluspunt om met iemand te vertrekken die goed engels kan :p

grtzzz Billy
Sander584
» 15 apr 2018 18:39
Hoi Simone,

Ik ben Sander, 21 jaar en in november klaar met mijn studie. Vandaar dat ik ook vanaf november weg wil. Net als jou zou ik graag naar Australië gaan, maar Nieuw Zeeland lijkt me ook heel mooi. Het lijkt me heel leuk om samen met iemand op reis te gaan en rond te trekken met een auto om zoveel mogelijk van het land te zien. Natuur, steden, strand, surfen, wandelen, feestjes, het lijkt me allemaal leuk.

Als je interesse hebt zouden we eens kunnen afspreken, ik woon ook in het westen van het land. Ik hoor het graag!

Groetjes van Sander
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje Nieuw Zeeland eind 2018
Reismaatje gezocht Nieuw Zeeland April 2018
Reismaatje gezocht voor Nieuw-Zeeland rond okt 2018
Reismaatje Australië eind 2018
Reisgenoot gezocht Australië en Nieuw Zeeland - Januari 2018
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten