Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgids Australië

Rebec
Reisexpert
» 29 mei 2013 16:34
Ik heb hier al wel wat informatie gevonden, maar nog niet genoeg vandaar deze topic om een specifiek antwoord te krijgen op mijn vraag O-)

Ik ga in september naar Australië om te backpakken. Nu wil ik graag een reisgids mee om een beetje over de omgeving te lezen en wat er allemaal te doen is en hoe je er komt. Nu heb ik in Marokko wel de Lonely Planet mee gehad, maar die vond ik niet zo fijn. Er stond naar mijn mening teveel informatie in over hostels/hotels en restaurantjes.. Dat hoef ik eigenlijk niet zo te weten, want hostel zoek ik op op internet en restaurantjes zijn er genoeg!

Welke reisgids raden jullie mij aan?
Globeskater
Reisexpert
» 29 mei 2013 16:58
Ik had zelf eerst de Lonely Planet Discover Australia, die vond ik echt helemaal niets...alles was net niet...heb dus uiteindelijk zelf de gewone Lonely Planet aangeschaft...maar eigenlijk heb ik in Australië niet echt een reisgids veel gebruikt, vooral om ideen op te doen maar onderweg staat alles goed aangegeven, hostels vind je online net als de overige informatie eigenlijk... ik heb naar Fiji voor het eerst een rough guide gebruikt die is mij wel goed bevallen maar geen idee hoe die voor Australië is..
Reismeis
Reisexpert
» 29 mei 2013 17:53
Ik heb de ANWB Capitool reisgids van Australië, bevalt mij prima. Ik las laatst ook iets over de Rough Guide, misschien is dat ook een idee?
Rebec
Reisexpert
» 29 mei 2013 19:31
Dank je wel allebei!

Ja de rough guide zag ik ook al staan. In de boekwinkel was er helaas geen van Australie dus even een andere doorgekeken van een ander land en die zag er goed uit! De Capitool heb ik ook doorgebladerd en zag er ook goed uit. Vandaar mijn twijfel!
Gerelateerde onderwerpen
Vliegticket Indonesie-Australie, Australie-Amsterdam
Australie - Fiji - Australie Visum?
Visa Australië, NZ, Australië
3G in Australië
Kampeerspullen Australië
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten