Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoten gezocht voor zuid-amerika 6 maanden vanaf oktobe

rozemarijntjes
» 27 mar 2015 22:03
Gezocht: reisgenoten!!!

Ik ga vanaf begin oktober zes maanden reizen in Zuid-Amerika!
Ik ben hiervoor op zoek naar reisgenoten die het leuk vinden om (een deel) mee te gaan!
Mijn ReisPlanning is ongeveer als volgt:
Oktober: Bolivia
November: Peru
December: Ecuador (en Galapagos-eilanden)
Januari: Venezuela
Februari: Brazilië (tijdens carnaval)
Maart: Argentinië
Ik ben van plan rond 10 oktober heen te gaan en terug te keren rond 10 april, waarbij ik bovenstaande landen allemaal ongeveer een maand wil bereizen.
Laat even weten als je het leuk lijkt om mee te gaan, dan kunnen we samen kijken hoe we dat kunnen plannen!!
Ik reis backpackend en slaap vaak in budget hostels, zodat ik wel geld over heb voor bezienswaardigheden en actieve dagtrips. ik doe regelmatig een tour van 1 of meerdere dagen. Ik ben actief en sportief (ik doe alleen niet aan mountainbiken, duiken of golfsurfen) maar dat hoeft geen probleem te zijn. daarnaast hou ik ook van avondjes uitgaan!

Groetjes, Roos (29 jaar)
robbert23
» 28 mar 2015 13:44
Hoi Roos,
Super leuk plan!
Ben zelf van plan om rond Augustus te gaan starten met een reis vanuit Mexico naar Brazilië over land.
Misschien leuk om elkaar daar tegen te komen met carnaval.
Iets over mij zelf voor een eerst indruk: kom uit Gouda ben energiek avontuurlijk en altijd in voor leuke dingen.
Staan jou plannen trouwens al helemaal vast.
Anders misschien leuk om te kijken dat we een stukje samen zouden kunnen reizen.

groetjes,
Robbert
LauraKB
» 27 mei 2015 13:11
Hoi Roos!

Wat een gaaf plan! Ik zelf ben ook bezig met het plannen van een rondreis door Latijns Amerika vanaf oktober/november voor minimaal 6 maanden. Heel graag wil ik helemaal naar het zuidelijkste puntje van Argentinie/Chili, Vuurland heet dat. De beste periode om daar te zijn is tijdens de zomer, dus rond december/januari. Verder wil ik graag ook naar Bolivia, Peru, Brazilie en Ecuador. Misschien kunnen we daarom een deel samen reizen. Heb jij al tickets geboekt?

Groetjes, Laura (27 jaar)
Gerelateerde onderwerpen
5 maanden Zuid-Amerika vanaf augustus 2018
Vanaf maart 2018 voor 3/4 maanden reizen door Midden-Amerika
Zuid-Amerika begin januari voor 4 maanden
Voor enkele maanden Zuid Amerika 2017
Reisgenoot gezocht Zuid Amerika vanaf februari 2014
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast