Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoten gezocht backpack/interrail Balkan (juli 2018)

Myrthe99
» 04 feb 2018 16:18
Hoii allemaal :) ,

Wij zijn twee vriendinnen van 18 jaar die veel van reizen houden. We willen begin juli 2018 een backpackreis maken door de Balkan. Het idee is dat we gaan backpacken en gebruik maken van de bus en trein. We zijn best wel avontuurlijk ingesteld, willen graag dingen doen zoals canyonningen, raften, mountainbiken etc. Daarnaast houden we ook wel van relaxen op het strand, lekker snorkelen en gewoon lekker zwemmen.

We zijn dus op zoek naar meerdere personen (jongens of meisjes) met ongeveer dezelfde interesses en leeftijd. Voor deze reis willen we het iets anders aanpakken dan onze vorige reis, die van te voren al helemaal was gepland. We willen starten op een bepaalde plek, we zitten zelf te denken aan Bled, Ljubljana in Slovenië. Vanaf daar willen we het eigenlijk helemaal open houden. We hebben een leuke manier bedacht om te bepalen waar we steeds naartoe gaan. Het idee is namelijk dat we vantevoren kaartjes opstellen met verschillende opdrachten, zoals neem de trein in zuidelijke richting, ga naar het oudste plekje binnen een straal van 100 km, ga naar het buurland, ga naar de kust, ga naar de bergen. Daarnaast willen we ook nog andere soort opdrachten opstellen die meer met activiteiten te maken hebben, zoals streep een item af van je bucketlist, eet bij locals, slaap onder de sterrenhemel, beklim een berg, blijf een paar dagen op deze plek.
We vinden het dus leuk dat het eigenlijk nog echt een verassing is wat we zullen gaan doen. We staan ook zeker open voor andere leuke ideeën, maar we willen geen tot in de puntjes geplande reis.

Als er meerdere mensen geïnteresseerd zijn om mee te gaan lijkt het ons leuk om dit reisconcept in twee teams van bijvoorbeeld 3/4 te doen, waarbij je telkens punten krijgt voor een uitgevoerde opdracht. We kunnen dan met beide teams beginnen op het startpunt en dat we halverwege samenkomen in een vooraf opgesteld middelpunt en natuurlijk samen eindigen op een eindpunt.

We hopen dat jullie een idee hebben van ons reisidee! We hopen dat er veel leuke mensen met ons meewillen en we staan zeker open voor andere ideeën! :) Als je interesse hebt laat ff weten wie je bent en dan praten we verder!

Groetjes,

Myrthe en Phoebe
Yeacuzz
» 04 feb 2018 17:10
Hey,

Ik ben een 18 jarige jongen wonend vlakbij meppel en heb vol enthousiasme jullie berichtje gelezen. Ik vind het een super tof en uniek initiatief en het lijkt me wel wat inderdaad. Als jullie echt een groepje kunnen vormen hoor ik graag wat terug.

Groetjes Niels
paulvv
» 15 feb 2018 12:00
Hoi iedereen!

Leuk dat jullie ook geinteresseerd zijn in de Balkan landen! Ik ben Paul, 22 jaar en heb een tussenjaar. Ik woon en werk in Warschau, dus de ideale reisgenoot ben ik helaas niet. Desalniettemin vind ik jullie idee echt super leuk!
Ik heb nog geen concrete ideeen, alleen dat ik naar de Balkanlanden wil (heb er goede ervaringen mee :) ) en er 3 tot 4 weken voor uit wil trekken tussen juni en half augustus.
Nogmaals, ik vind het een erg leuk idee!

Groetjes,

Paul
branco1996
» 10 mar 2018 18:13
Heey ik las jullie bericht net en wat een gaaf idee!

Alleen maar stilzitten op vakantie is ook zo saai, al gaat dat lastig als je aan het rondreizen ben. Maar het idee daarnaast om er een soort spelelement aan toe te voegen met de opdrachten klinkt erg goed. Ik zit samen met een paar vrienden ook te kijken om die kant op te gaan, het lijkt mij wel is leuk om ideeën uit te wisselen en wat verder te praten.

Zelf ben ik trouwens 21 en hou ook van wat avontuur en wat afwisseling in de vakantie.

Laat even wat weten zou ik zeggen.

Groetjes Ben.
MartijnC
» 23 apr 2018 18:54
Dag Myrthe en Phoebe

Ik ben Martijn, 22 jaar oud (nog student), afkomstig uit Kortrijk (België jawel) en ben ook enorm geïnteresseerd in de balkan. De periode past ook perfect, want begin juli is eigenlijk de enige periode waarop ik vrij ben. Mochten jullie nog van plan zijn het idee uit te voeren zou ik het zeker zien zitten om mee te gaan. Laten jullie eens iets weten, dan kan ik me eens wat uitgebreider voorstellen en kan ik mijn vragen stellen. Top idee alvast.

Groeten
Martijn
Gerelateerde onderwerpen
Backpack IJsland / Faroer juli/aug 2018 - Reismaatje gezocht
Interrail reisgenoot (Oost-Europa / Balkan)
Interrail maatje gezocht zomer 2018
Reisgenoten gezocht Scandinavië/Finland in juli/augustus 2016
christelijke reisgenoot voor interrail/backpack Oost-Europa
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten