Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenootje gezocht

Tessa26
» 22 feb 2018 12:49
Hoi!

Ik ben Tessa, 26 jaar en opzoek naar een reisgenootje.
Thailand heeft altijd mijn interesse gehad, vandaar dat ik de stap nu wil maken.
Ik ben opzoek naar een reisgenootje. Ik zou graag rond september/oktober op reis willen.
Hoelang, dat weet ik nog niet.. minimaal 3 weken.

Ik ben opzoek naar iemand die met mij de reis wil beginnen, of iemand die met mij de gehele reis wil mee maken...
stefcools
» 05 apr 2018 17:56
hoi,

Wil je enkel naar Thailand gaan tijdens deze reis? Ik ga normaal gezien begin oktober vertrekken naar Thailand voor 4 weken, hierna ga ik nog wel verder reizen.

groetjes, Stef (22 jaar)
Joella97
» 16 apr 2018 17:20
Hey Tessa!

Ik ben Joëlla, 20 jaar (in september ondertussen 21 :p). Ik had ook het plan om in september te gaan reizen in zuid oost Azië en Thailand spreekt mij ook erg aan! Mijn plan was om ongeveer 1 maand te gaan reizen en daarna wil ik naar Lombok in Indonesië. Daar heb ik vorig jaar stage gelopen en ik wil er graag naar terug! Hoe lang ik precies wil reizen weet ik nog niet. Lijkt mij leuk om eventueel samen te gaan.

Als jou het ook leuk lijkt, let me know!

Groetjes, Joëlla
Nadia26
» 22 apr 2018 15:57
Hallo tessa!

Ik ben Nadia en ben 26, Thailand trekt mij ook heel erg. Ik zou alleen wel al eind juli willen gaan en dan 4 weken ongeveer. Lijkt mij leuk om samen op te trekken! Laat maar weten.

Groetjes Nadia
Gerelateerde onderwerpen
reisgenootje gezocht,
Reisgenootje gezocht Maleisië
Gezellig reisgenootje gezocht
Reisgenootje gezocht Indonesië
Reisgenootje gezocht Oktober!!
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten