Reisgenootje(s) gezocht oostkust Australië begin 2019

RobBes
» 05 nov 2018 10:26
Hi allemaal,

Ik ben op zoek naar een reisgenootje of reisgenootjes om samen mee langs de oostkust van Australië te reizen. Ik zou graag van Melbourne naar Cairns reizen (of andersom natuurlijk), maar de exacte route moeten we overleggen. Dit zou volgens mij in 2 maanden ongeveer wel kunnen, en ik zou dan graag in januari 2019 vertrekken. Ik zou per locatie willen kijken hoelang we willen blijven. Dus niet alle hostels/vervoer van tevoren al exact plannen, maar een grove planning aanhouden.

Mijn naam is Rob Besten en ben 23 jaar oud. Ik wil graag veel van de wereld zien, maar dat is tot nu toe nog niet zoveel gelukt in verband met studeren. Ik heb net mijn master Business Analytics and Operational Research afgerond en nu heb ik eindelijk de tijd om deze reis te maken tussen de studie en een baan door. Ik ben sportief, maar hou ook van relaxen op het strand. Hou wel van spelletjes en zeker ook van een feestje. Verder ben ik lief, sociaal en soms een beetje sarcastisch (maar dat gek om hier te zeggen hahah).

Dus ben jij ook op zoek naar een reisgenootje(s) en zou je dit avontuur samen willen aangaan, stuur me dan een berichtje hier of op Facebook (aangezien ik niet weet of alles hier werkt).

Groetjes,
Rob Besten
Ad
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje gezocht Australië, begin 2019
Reisgenootje gezocht Australië begin 2019
Reisgenootje gezocht Australië / Nieuw zeeland begin 2019
Reisgenootje gezocht Oostkust Australië vanaf dec 2018
Reismaatje gezocht oostkust Australië okt-dec 2019
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten