Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

reisgenootje gezocht in mei!!

milla
» 26 mar 2018 22:58
Hoi!

Ik ben een 22-jarige vrolijke vrouwelijke studente die graag in mei op een mini reisje wil en een reisgenoot zoekt!
(geen voorkeur voor m/v en leeftijd zolang je het maar leuk vind om te genieten en positief ingesteld bent!)

Vorig jaar ben ik in mijn eentje twee weken gaan interrailen van zuid-frankrijk terug naar nederland met tussenstops in o.a. marseille, lyon, parijs, antwerpen en nog wat mooie plekken.. hele leuke ervaring!

Dit jaar wil ik niet alleen op reis omdat ik het ook leuk vind om gezamenlijk dingen te ondernemen. Denk aan 's avonds gezellig naar een cafe, overdag leuke dingen bezichtigen en vooral genieten van de cultuur!

Ik weet alleen totaal niet waar ik heen zou willen, dus ik sta open voor alle suggesties.
Enige wat voor mij een vereiste is, is dat het weer wel lekker aangenaam is!
Ik vind het zelf altijd leuk om een fiets of scooter te huren... met de trein reizen vind ik dus ook leuk maar is geen vereiste.. lekker naar het strand fietsen of door een stad heen mooie plekken bezichtigen kan ik ontzettend van genieten :)

Zie jij dit ook wel zitten of heb je vragen aan mij? laat het weten *)
Jannewf
» 27 mar 2018 22:32
Hey hallo!

Als het goed is reis ik 13 mei voor een week naar de Azoren alleen. (hangt van sollicitatie af)
Ben 27jaar, word mijn eerste tripje alleen en in een hostel. Ben van plan om het eiland te gaan zien en leuke activiteiten te doen zoals walvis spotten, met wilde dolfijnen zwemmen, een tocht te paard, en van de natuur genieten. Drankjes en dansjes zijn altijd leuk in de avond uren.
Wie weet lijkt het je ook leuk om die kant op te gaan.

Groetjes Janne.
Anas95
» 28 mar 2018 00:18
Dag, Ik ben Anas en ben 22. Ik wil in de periode tussen juni-juli op vakantie maar ik zou het ook leuk vinden als ik in mei een reisje doe binnen Europa. ik kan binnen de eerste twee weken van mei met jou reizen. Want ik moet later werken. Laat me even weten of dat geschikt voor je is.

Groet,
Aans
milla
» 28 mar 2018 15:31
Jannewf schreef:
27 mar 2018 22:32
Hey hallo!

Als het goed is reis ik 13 mei voor een week naar de Azoren alleen. (hangt van sollicitatie af)
Ben 27jaar, word mijn eerste tripje alleen en in een hostel. Ben van plan om het eiland te gaan zien en leuke activiteiten te doen zoals walvis spotten, met wilde dolfijnen zwemmen, een tocht te paard, en van de natuur genieten. Drankjes en dansjes zijn altijd leuk in de avond uren.
Wie weet lijkt het je ook leuk om die kant op te gaan.

Groetjes Janne.
Hoi janne,

Ik heb je even een privebericht gestuurd, maar volgens mij komt die niet aan.
Zou je willen proberen mij er een te sturen :)?

groetjes,
marjo1
Vakantieganger
» 29 mar 2018 11:34
hey hey meiden

ik ga 13 mei naar mallorca om daar voor paar dagen rond te reizen en cultuur op te snuiven ook natuurlijk zon zee strand
mochten er nog leuke gezellige meiden zijn die zoiets hebben ik wil wel maar ik heb niemand neem dan contact op
het plaatsje waar ik naar toe ga heet sa coma dat ligt naast cala millor
ikzelf ben gezellig hou van zon zee strand maar dus ook cultuur savonds gezellig shoppen terasje uit eten
ikzelf heb geboekt via vakantiediscounter
grt mar
mikek1988
» 05 apr 2018 22:10
Ik ga snel met een busje die ik omgebouwd heb touren door Europa ga je mee?
Gerelateerde onderwerpen
Gezocht: Een gezellig persoon die 23 mei tot 27 mei mee wilt
Reisgenoot gezocht Ibiza 17-24 mei
Reisgenoten gezocht mei-juni
Reisgenoten Europa gezocht (mei/zomervakantie)
Gezocht vrouwelijke reisgenoot voor stedentrip 9-13 mei
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten