Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenootje (v) gezocht Costa Rica feb 2018

Lottieee
» 25 sep 2017 23:53
Hi!

Ik ben Lot, een vrolijke en gezellige 18 jarige tussenjaar-ganger. Het lijkt me super gaaf om aankomend jaar een reis te maken door Costa Rica. En omdat ik wel graag zelfstandig een reis wil maken, maar het mij een fijner en leuker idee lijkt om dit niet helemaal alleen te doen, ben ik op zoek naar een reisgenootje! Ik weet nog niet precies hoe lang ik wil gaan (1 a 2 maanden) en ben op zoek naar iemand onder de 25.

Ik hoor het graag als je interesse hebt!

groetjes
Mila99
» 03 okt 2017 11:06
Hoiii,

Jij had ook op mijn berichtje gereageerd in een pb maar ik krijg daar geen melding van op de mail en wel als iemand via deze weg op het bericht reageert dus ik stuur je even via deze weg iets zodat je weet dat ik je prive ook een berichtje heb gestuurd :) (ik weet niet of dat alleen bij mij is dat ik daar geen bericht van krijg maar voor de zekerheid dus ^^

groetjes mila
Mila99
» 07 okt 2017 16:35
Heyy,

Sorry nog een berichtje :)
Lijkt het je nog leuk om evt samen te gaan reizen of niet? Jij hebt namelijk precies dezelfde ideeen als ik. Vanaf februari voor ongeveer 2 maanden dus lijkt het me heel leuk om samen te gaan. Of heb je al iemand gevonden / wil je het toch niet? Want dan ga ik weer verder met mn zoektocht naar een reisgenootje :p

Groetjes Mila
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje gezocht voor Costa Rica - augustus 2018
Reismaatje gezocht, Cuba, Costa Rica, Midden Amerika feb/mrt
Reisgenootje Costa Rica gezocht juli-augustus
Reisgenootje gezocht juli of aug Costa Rica
Reisgenootje gezocht nov voor Mexico, Belize, Costa Rica etc
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten