Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenootje gezocht Australie eind 2009

tess
» 19 mei 2009 11:21
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om in december 2009 naar australie te gaan, om daar rond te trekken, omdat ik liever samen reis dan alleen zoek ik dus een reisgenote. Het lijkt me veel gezelliger om al die ervaringen te kunnen delen met iemand, dan alles voor jezelf te moeten houden. Ik zou graag in Sydney nieuwjaar vieren en daarna door heel australie reizen, volgens welke route dat weet ik nog niet precies, maar ik wil zoveel mogelijk zien, daarom wil ik ook ongeveer 6 maanden gaan. Maar als er mensen zijn die korten gaan reizen, reageer gerust misschien kunnen we dan samen starten. Ik hoop op mijn reis heel veel te zien, en nieuwe ervaringen op te doen, maar wat ik het belangrijkste vind is heel veel lol maken! Misschien wil ik ook wel een maandje werken, maar eigenlijk alleen als dat financiel noodzakelijk is. Ook wil ik graag 1 maandje naar Nieuw Zeeland, als ik dan toch in de buurt ben, moet ik dat ook wel gezien hebben. Oja, mijn naam is Tess ik ben 19 en kom uit Rotterdam.
Lieke Sprong
» 30 mei 2009 19:56
Hee!
Ook ik ben van plan om eind 2009 naar australie te gaan. Het liefst begin december. Ik dacht zelf aan een jaartje ongeveer. Nieuw-zeeland erbij! Ik ben 18 en ik kom uit Maassluis.
Groetjes, Lieke.
Kevn2507
» 09 jun 2009 20:51
Eei Tess! iemand uit de buurt :) Ik zou dan wel geen reis"genote" kunnen zijn, maar je verhaal spreekt me wel aan!
Wat je zegt over die ervaringen kunnen delen denk ik precies het zelfde over, het is toch leuker om dingen samen met iemand mee te maken.
Ik zelf zou het liefst voor een jaar willen gaan, maar dat komt wel goed.
Misschien wil je me toevoegen op msn, k ben niet zo heel erg van de berichtjes typen...
Oh ik ben trouwens Kevin, 21 jaar . uit berkel.

Groetjes!

kevin2507_v@hotmail.com
Gerelateerde onderwerpen
australie eind 2009
Reisgenootje gezocht Australie eind dit jaar
Australië, N-Zeeland en verder :) eind 2009
Reismaatje gezocht naar ??? eind 2009/begin 2010!
Medereizig(st)er gezocht voor reis van 4 maanden eind 2009!
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast