Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenootje Gezocht 1 Augustus 2016

Lienilotje
» 01 mar 2016 23:02
Hoi hoi!

Na mijn stage heb ik een maandje tijd om door Zuid-Afrika te reizen, en dit per 1 Augustus 2016! Zelf ben ik 22 jaar en studente toerisme. Ik was benieuwd of er nog een eenzaam, lief en leuk zieltje is als ikzelf. Startpunt is Phalaborwa of Hoedspruit en graag wil ik naar Durban, Kaapstad en als eindbestemming Johannesburg op 31 Augustus 2016. Zelf heb ik een duikbrevet dus wil hiervan gebruik maken en verder wil ik lekker touren, surfen, relaxen, etc. Ik ben op zoek naar een leuk en flexibel reisgenootje, een klein groepje vormen lijkt me ook top!

Groetjes!
CarinaRosita
» 07 jun 2016 11:58
Hoi,

Ik zag toevallig je bericht. Ik ben vanaf 1 augustus 28 dagen vrij, voordat ik weer ga beginnen met mn HBO opleiding. Ik heb zelf ook HBO toerisme gedaan (niet afgerond) en twijfelde heel erg tussen Azie of Zuid-Amerika. Ik weet niet of je ondertussen al een planning hebt gemaakt. Wie weet kunnen we samen iets plannen.

Ik hoor van je,

Carina
Lienilotje
» 07 jun 2016 18:41
CarinaRosita schreef:Hoi,

Ik zag toevallig je bericht. Ik ben vanaf 1 augustus 28 dagen vrij, voordat ik weer ga beginnen met mn HBO opleiding. Ik heb zelf ook HBO toerisme gedaan (niet afgerond) en twijfelde heel erg tussen Azie of Zuid-Amerika. Ik weet niet of je ondertussen al een planning hebt gemaakt. Wie weet kunnen we samen iets plannen.

Ik hoor van je,

Carina
Hoi Carina,

Leuk dat je reageert.

Je verteld dat je wilt kiezen uit Azië of Zuid-Amerika, ik zoek een maatje in Zuid-Afrika. Hoop dat je hier niet overheen hebt gelezen. :)

Mijn plannen staan nog op vrij losse schroeven. Vanuit Hoedspruit ga ik waarschijnlijk met een shuttle naar Johannesburg en vanuit daar met Baz Bus naar Durban, duiken in Aliwal Shoal, stops in allerlei kleine dorpjes en dan uiteindelijk in Kaapstad aankomen. Voor Kaapstad neem ik waarschijnlijk twee weken tijd en voor de eerder bezochte plekken zie ik hoe of wat. Activiteiten zullen ongeveer bestaan uit; duiken, surfen, whale watching, kayakken, uiteten, uitgaan, shoppen, terrasjes pakken etc. Doordat mijn stage zich al in Big 5 area bevindt, ga ik niet meer safari tours over land maken.

Succes met je keuze!
Groetjes,
Eline
Leoniiee
» 01 jul 2016 10:24
Hoi!

Heb je inmiddels al een reismaatje gevonden? Zo niet dan kom ik graag met je in contact.

Groetjes
Lienilotje
» 01 jul 2016 11:12
Leoniiee schreef:Hoi!

Heb je inmiddels al een reismaatje gevonden? Zo niet dan kom ik graag met je in contact.

Groetjes
Hi Leonie,

Nee nog niet. :) Wat zijn jouw plannen?

Groetjes
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje gezocht voor Zuidelijk Afrika in Augustus 2016
Vrouwelijk reismaatje gezocht! Afrikaans land juli/augustus 2016, +- 4 weken
Gezocht: maatje AfrikaBurn 2016
Reisgenoot gezocht Tanzania of Kenia februari 2016
Reisgenoten Zuid Afrika december 2016 gezocht
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast