Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

reisgenootje azie!

loes01
» 06 jan 2010 19:37
Hi allemaal!

Mijn naam is Loes en ben 19 jaar. Ben begin juli afgestudeerd en ben van plan om begin september te vertrekken naar zuid-oost Azië.

Het lijkt me een stuk gezelliger om samen te gaan ipv alleen dus ik ben opzoek naar een reisgenoot!
Ik wil vooral veel van de landen zien, en natuurlijk ook leuke dingen doen zoals stappen e.d.

Dus: wie heeft er zin om mee te gaan? :)
xiemm
» 07 jan 2010 16:32
Hai!

Ik ben 20 en studeer aankomende zomer af! Ik heb altijd gezegd dat ik na mn studie naar het buitenland wil en dat zit er nu aan te komen! :) Verder dan europa en noord amerika ben ik nog niet gekomen en azie lijkt mij super, maar in mijn directe omgeving heeft niemand op dit moment de interesse om te gaan reizen.. En zoals jij al zei is het natuurlijk een stuk gezelliger om samen te reizen!
Heb je al plannen mbt plaatsen die je zeker wilt zien? Wil je alles plannen of lekker zn gangetje laten gaan? Hoelang wil je rondreizen?

Groetjes Maxime
loes01
» 07 jan 2010 19:39
Hai!

Bedankt voor je berichtje! Ik zou graaf vanaf Thailand meerdere landen in Azië willen zien bijvoorbeeld Maleisië, Cambodja, Indonesië. Maar mij lijkt zoveel gaaf dus overleggen kan altijd!

Ik wil wel wat plannen, maar niet teveel. En ik wil het liefste 4-6 maand rond gaan reizen.

Groetjes!
xiemm
» 07 jan 2010 20:43
Ik zou graag in China via Beijing, Xi'an, Shanghai, Jinan en Kunming naar het zuiden willen reizen. Via het topje van Vietnam schuin door Laos naar Thailand. Dan doortrekken naar Cambodja en via het puntje van Vietnam naar Indonesie.
Ik veel steden, kleine dorpjes en de landschappen zien die we hier niet kennen. Het komt bij mij eigenlijk neer op veel zien, onder de plaatselijke bevolking zijn, maar ook lekker stappen en wat van de mooie stranden zien ;)
Zelf had ik rond de 4 maanden in gedachten om te reizen. Ik denk dat ik in die tijd toch redelijk veel kan zien!
loes01
» 07 jan 2010 21:01
zozo je hebt al een hele route uitgestippeld! Gaaf hoor!
En ik denk inderdaad dat je in 4 maanden al een hoop kan zien. Sla je Maleise over?
xiemm
» 07 jan 2010 21:16
Het was een route die ik ooit in mn hoofd had haha maleisie moest er inderdaad nog tussen ;) Ik denk dat wanneer je er bent het toch altijd anders gaat lopen.. Ik sta overal wel voor open aangezien ik nog niets van die landen heb gezien.. Heb je al vaker een rondreis gemaakt?
loes01
» 07 jan 2010 21:27
Ja idd, ik denk ook niet dat je alles al kunt plannen.
Ik heb nog nooit een rondreis gemaakt, jij wel?
xiemm
» 07 jan 2010 21:39
Nee ook nog nooit gedaan. Heb wel de kans gehad om met stages naar het buitenland te gaan, maar heb dat uiteindelijk niet gedaan omdat je dan vooral gebonden zit aan de plek waar je werkt. Maar nu heb ik wel echt de drang om lekker te gaan reizen!
loes01
» 07 jan 2010 21:49
Wij konden ook op buitenlandse stage, maar de periode was zo kort dat je nergens terecht kon.
Vond dat wel heel jammer.
Maar ik wil nu ook vooral veel zien voordat ik ga werken/andere studie.
RemcoB
Reiziger
» 07 jan 2010 22:20
Heey,

Ik ben in de zomer ook afgestudeerd en ga ook naar zuidoost Azie :P.

Ik ga alleen wel wat eerder dan jullie (1 juli) en wat korter (1,5 tot 2 maanden).

Voor meer info over me reis kan je even kijken op remcobogaard.waarbenjij.nu

Groetjes,

Remco
loes01
» 09 jan 2010 11:43
Ooh leuk Remco! Ga zeker eens een kijkje nemen op je site :)
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje gezocht voor Azie
Reisgenootje Azie begin april t/m augustus
Reisgenootje gezocht voor Azie oktober/november
Reisgenootje gezocht Azie/Australie zomer 2017!
Reisgenootje gezocht December 2016 Januari 2017 Azie
In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten