Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenootje Australië gezocht

JanouB
» 25 mar 2018 16:59
Hallo iedereen,

Mijn naam is Janou, ik ben 18 jaar oud en wil rond oktober 2018 naar Australië. Het idee is echt om een tussenjaar te nemen en daar te werken. Ik weet nog niet zo goed of ik echt wil reizen van hostel naar hostel of gewoon voor een paar maanden in een appartementje wil zitten en eventueel daarna nog wil reizen. Ik ben down to earth, houd van feestjes, festivals, muziek en reizen. Alleen reizen lijkt me gewoon wat minder leuk dus daarom ben ik opzoek naar iemand die een beetje hetzelfde plan heeft als ik. Let me know!

Liefs,
Janou Bischoff
silviewilreizen
» 16 apr 2018 19:31
Hoi Janou,

Wat leuk dat je in oktober naar Australie wilt gaan, hier zit ik zelf ook aan te denken. Ik denk dat ik eerst wat wil werken om toch wat geld nog te verdienen en dan te reizen. Of misschien reizen en werken als afwisseling.

Even kort over mezelf. Ik ben Silvie, 26 jaar en werk op dit moment nog fulltime in Amsterdam. Ik wil na de zomer mijn baan opzeggen omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. Voordat ik echt weer ga werken wil ik eerst graag meer van de wereld zien, dit is mijn kans daarvoor! Mijn plan is dan ook om eerst een aantal maanden Australie te doen en vervolgens nog door te gaan naar Azie. Hoe denk jij hierover? Ga je dan weer terug naar Nederland of zijn je plannen nog open?
Ik vind gezelligheid leuk, hou van cultuur, natuur maar vind het ook leuk af en toe een feestje mee te pakken (festivalletje I AM IN) en heerlijk op het strand te liggen (met een carona'tje?). Het lijkt me erg leuk om ook andere backpackers te leren kennen dus bijvoorbeeld in leuke hostels te verblijven.

Ben benieuwd naar je plannen!

Groetjes Silvie
Je kunt me ook een mailtje sturen als je dat fijner vindt: silvie_91@live.nl
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje(s) m/v gezocht !!! Australië
Reisgenootje(s) gezocht Australië
Gezocht: Reisgenootje september Australië
Reisgenootje gezocht voor Australië
Reisgenootje gezocht Australie 2013
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten