Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot half juli t/m half aug Sri lanka/Nepal/Indonesie

Renske0101
» 23 apr 2018 13:07
Hallo reizigers!

Ik ben Renske, 25 jaar en ben opzoek naar een reisgenootje voor Sri Lanka, Nepal of Indonesie. Ik hou ervan om het avontuur aan te gaan en dus veel te ondernemen en mee te maken van de cultuur en het land .. en natuurlijk af en toe een feestje!

Ik ben afhankelijk van mij vakantie die half juli begint.. wie lijkt het leuk samen te reizen? of samen starten ? *O*
mike1994
Vakantieganger
» 26 apr 2018 19:27
PB gestuurd
Groet
Mike
mike1994
Vakantieganger
» 13 mei 2018 21:46
Hey Renske,

Ik hou van avontuurlijke dingen, dus hiken, safari's, lokale dorpjes ontdekken van de gebaande paden af etc. Een feestje vind ik ook leuk maar vind lkkr chillen op het strand met een long island ice tea ook lekker :p. Dat zal in Nepal natuurlijk wat minder zijn dan in Sri Lanka vermoed ik, haha. Ook nog wel handig om te vertellen, is dat ik inmiddels ervaren ben in het voorbereiden voor een reis en alle leuke plaatsen uitzoeken. Zo liep ik afgelopen zomer met mijn telefoon in Kuala Lumpur met een lijst met 100 leuke dingen en eettentjes en elke dag heb ik er enkele afgewerkt. Overigens gaat mijn voorkeur uit naar Myanmar omdat dat land nog redelijk onaangetast is.

Misschien is het handiger om te mailen? mijn email is mikevdmaden@gmail.com.

Met vriendelijke groet,

Mike van der Maden

ps mijn berichten worden niet verzonden uit mijn uitbox vandaar dat ik even op deze manier reageer
Gerelateerde onderwerpen
Sri Lanka/Myanmar/Nepal/Filipijnen Half Juli - Augustus
Sri Lanka half augustus-half september
Zuidoost Azie half juli-half aug
Mede Sri Lanka reizigers gezocht! Half maart 2015:)
Indonesië half februari - half april 2013
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast