Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht Zuidoost Azië

Noa88
Vakantieganger
» 02 nov 2017 21:05
Hoi allemaal!

Ik wil in het komende jaar dolgraag richting Azië en was benieuwd of iemand mij hierbij (of deels) wilde vergezellen.
Ben op het moment 28 jaar (In het nieuwe jaar zal dit 29 zijn) en voor ik aan mijn nieuwe baan begin, wil ik graag eventjes weg zijn en weer genieten van al het heerlijks aan die kant van de wereld.

Ik ben al eerder in Azië geweest (ken mijn weg en veel mensen daar), maar wilde dit graag herhalen en wellicht ook uitbreiden.

Ben je ook tussen de 25 en 35 jaar en zoek je een (vrouwelijke) reisgenoot? (Jouw geslacht maakt mij niet uit)
Wil je ook graag veel zien en reizen met een klein budget en jezelf zoveel mogelijk onder de bevolking begeven?
Vind je het heerlijk om zowel cultuur en het land te bezichtigen, terwijl je de tijd neemt om hier ook van te genieten?
Kan je lekker actief zijn als het moet, maar ook lekker lui zijn als dat moet?
Is serieus naar een goedkoop ticket zoeken geen probleem, maar kan je ook gek doen en je duim gebruiken om even een stuk te liften?

Als jij jezelf in het hierboven geschetste stuk kan plaatsen, stuur me dan vooral een bericht! Ook bij vragen! En wie weet zullen we elkaar binnen no time vergezellen!

Heel veel reiskriebels
Noa
MichelleUtrecht
» 12 nov 2017 09:51
Hi Noa.

Leuk omschreven en idd een beetje hoe ik mijn reis voor mij zie. Ik heb een beetje krap budget, nog niet veel uitgestippeld of geregeld maar wil gewoon veel zien, genieten en daar alles regelen.
20 december vertrek ik naar Indonesië en rond 10 januari wil ik richting Laos, Cambodja, Vietnam. Volgorde daarvan heb ik nog niet bepaald. Tot 20 maart ben ik door Azië aan het reizen. Wie weet reizen we een stukje samen?
Noa88
Vakantieganger
» 13 nov 2017 04:55
MichelleUtrecht schreef:
12 nov 2017 09:51
Hi Noa.

Leuk omschreven en idd een beetje hoe ik mijn reis voor mij zie. Ik heb een beetje krap budget, nog niet veel uitgestippeld of geregeld maar wil gewoon veel zien, genieten en daar alles regelen.
20 december vertrek ik naar Indonesië en rond 10 januari wil ik richting Laos, Cambodja, Vietnam. Volgorde daarvan heb ik nog niet bepaald. Tot 20 maart ben ik door Azië aan het reizen. Wie weet reizen we een stukje samen?
Hi Michelle!

Haha dankje voor het compliment :)
Ik weet inmiddels iets beter wanneer ik die richting op ga. Zal namelijk tot half februari in Israël zijn en wil daarna Jordanië doorheen gaan, dus denk dat ik rond maart pas in Azië te vinden ben. Mocht je het overwegen om (doe eens lekker gek) je vlucht te missen en daarna een heerlijke tijd verder reizen met andere landen erbij, dan zie ik je graag nadat ik aangekomen ben!
Zo niet, dan kunnen we altijd wel een drankje doen, mits we samen in of rond hetzelfde gebied zijn bijvoorbeeld.
Geloof me, mijn budget is ook erg krap, maar als je weet op welke manier je reist en lekker leeft zoals de locals het doen, dan kan je genieten en zelfs besparen op het reizen. Ik zou zeggen, alles eruit halen wat eruit te halen valt!

Laat me maar weten wat je plan is, dan kunnen we altijd verder kijken. Je mag me ook een privé berichtje sturen voor wat persoonlijker contact als je dat fijner vindt.
RickWessels
» 15 nov 2017 20:37
hey noa,

wat tof dat je weer die richting op gaat maar ik heb eigenlijk stilzweigend wel een beetje de zelfde plannen weet je ook al wanneer en wat voor een periode je eigenlijk gaat?

lijkt me leuk even biertje te doen bv in bangkok hahaha
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht Zuidoost Azie april 2013
Reisgenoot gezocht Zuidoost-Azië Sept 2017- .. 2018
Reisgenoot gezocht, rondreis zuidoost-Azië (nov t/m mid jan)
GEZOCHT: reisgenoot voor nov. - dec. 2014 (Zuidoost-Azië)
Reisgenoot Zuidoost-Azië november/december
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast