Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht Zuidoost-Azië Sept 2017- .. 2018

JuliaScheeper
» 27 jan 2017 20:02
Hallo,

Ik ben Julia en ik zit momenteel in 6vwo. Omdat ik niet gelijk wil gaan studeren en ik ontzettend van reizen en avontuur houd, heb ik besloten om een tussenjaar te nemen. Hierin wil ik graag Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisië, Singapore, Indonesië en de Filipijnen bezoeken (dat is voor nu mijn plan), maar het lijkt me ontzettend leuk om een reismaatje te hebben.
Ik ben nieuwsgierig naar de mensen, de andere culturen en de andere talen.
Ik heb altijd zin om wat te ondernemen, ergens heen te gaan en om veel lol te hebben.
Ik wil ergens begin september vertrekken, omdat ik dan net 18 ben geworden :P.
Heb je zin om mee te gaan? Let me know!

Groetjesss
Julia
yentldegroot
» 26 feb 2017 17:29
Hey Julia!

Mijn naam is Yentl, net 20 en op dit moment zit ik in het afstudeerjaar van de opleiding Sport en Bewegen. Na de zomer wil ik net als jou graag rond reizen i.v.m. een tussenjaar en het liefst samen met iemand. Ik zou mezelf omschrijven als avontuurlijk, actief, loyaal, nieuwsgierig, verlegen en soms juist een beetje gek. :P
Ik was op internet wat aan het rondkijken en toen kwam ik toevallig jouw oproepje tegen.
Mijn voorkeuren gaan ook uit naar Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisië, Singapore, Indonesië en de Filipijnen.
Thailand lijkt mij ook leuk maar ik heb verschillende verhalen gehoord waardoor ik het nu minder snel vooraan op mijn lijstje zet haha. niet te min ben ik wel fan van de eilanden dus dat zou een optie zijn! Onze wensen lijken dus aardig overheen te komen!
Wat mij ook vet lijkt is Taiwan en Nepal. China is ook ge-wel-dig, vorig jaar heb ik daar 5 weken rond gereisd, echt een aanrader!! Ik heb voornamelijk in het oosten van China gereisd en daarom zou ik nu graag terug willen maar dan meer richting het zuiden dicht in de buurt van Nepal, en Vietnam. Ik ben net als jou nieuwsgierig naar de mensen, de culturen en de talen en als het aan mij lag zou ik het liefst alles willen zien.
Het lijkt me leuk om je wat beter te leren kennen en misschien kunnen
we wel samen gaan reizen (:

Ik hoor graag van je!

Liefs, Yentl
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot Zuidoost Azië (mei 2017)
Reisgenoot gezocht sept/okt 2017
Reismaatje gezocht zuid oost Azie (sept & okt 2017)
Reisbuddy gezocht: Rondreizen Azië 2017/2018
Reisgenoot gezocht Zuidoost Azië
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten