Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht zomervakantie

emmal98
» 13 apr 2018 21:49
Hoi iedereen!

Ik ben Emma, 19 jaar, en ik ben op zoek naar een reisgenootje voor in de zomervakantie! Mijn vriendinnengroep gaat helaas niet op vakantie dit jaar, omdat 2 van ons nu een half jaar studeren in het buitenland.
Ik heb eerst overwogen om alleen op reis te gaan maar ik ben niet graag alleen en zou dus graag een leuk iemand leren kennen om samen mee op reis te gaan! (het liefst iemand van ongeveer dezelfde leeftijd)
Ik ben vaker op uitgaansvakantie geweest (Chersonissos, Albufeira) maar houd ook zeker van steden bezoeken, mooie natuur en leuke activiteiten. Mij maakt het dus niet zo veel uit wat voor soort vakantie het wordt, als het maar ongeveer 1 à 2 weken is en in de zomervakantie. Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar een lekker zonnige plek, maar ook dit is niet noodzakelijk.

Zoek je ook nog iemand (misschien wel meerdere personen) om samen mee te reizen in de zomervakantie en sluit jouw idee een beetje aan bij dat van mij dan hoor ik graag van je!

Groetjes Emma :)
Sunny96
» 16 apr 2018 11:00
Hi Emma,

Super leuk dat ik je berichtje toevallig voorbij zag komen!
Ik zit helaas in een gelijkwaardige situatie, mijn vriendinnen hebben allemaal een vriend. Hierdoor hebben hun helaas al plannen.
Ik ben ook opzoek naar een reismaatje om op een zonvakantie te gaan! Afgelopen jaar ben ik ook op uitgaansvakantie geweest, ik zou het zelf heel erg leuk vinden om weer zoiets te doen, maar als jij rustige avondjes wil hebben, ben ik daar ook helemaal voor in! Af en toe activiteiten ondernemen vind ik ook heel leuk!

Heb je toevallig iets van Facebook of whatsapp? Dan hebben we beetje een beter beeld van elkaar!

Hopelijk tot snel!
chinouk
» 18 apr 2018 20:26
Hoi Emma!

Ik ben Chinouk en ben 20 jaar. Ik heb inderdaad ook een soortgelijke situatie.. vriendinnen gaan al met hun vriend of hebben geen budget.
Maar ik wil wel mega graag op zomervakantie, en niet in mijn eentje! Ik heb vaker gereisd (Sri Lanka, Bali, Australië) maar ook gewoon in Europa. Het zou mij niet zo veel uitmaken waarheen, maar ik vind Spanje en Griekenland wel heel leuk.
Omdat ik eerst met een vriendin zou gaan heb ik al wel wat leuke vakanties gezien (Tenerife, Lanzarote). Ik ben niet van het hele dag alleen maar zuipen en stappen, maar een paar keer uitgaan vind ik natuurlijk wel gewoon leuk. En excursies natuurlijk!

Het lijkt me leuk om eventueel mee te gaan en hoor graag van je ! :)

Groetjes Chinouk
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoten Europa gezocht (mei/zomervakantie)
Leuke en spontane reisgenote voor zomervakantie gezocht!
Interrail zomervakantie
Zomervakantie 2017
Zomervakantie september
In totaal is er 1 gebruiker online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Jith en 0 gasten