Reisgenoot gezocht zomer 2010 Australie of Zuid Afrika

Elfrie
» 22 mar 2010 13:00
Hoi!

Ik ben 21 jaar en ga binnenkort afstuderen. Voor ik aan het hardwerkende leven ga beginnen wil ik er eerst even tussenuit. Ik wil deze zomer gaan rondriezen en ben op zoek naar iemand die mee wil. Ik zat te denken aan Zuid-Afrika of Australië, maar andere ideeën zijn welkom! Ik was van plan om 3-4 weken te gaan, maar wat langer kan ook. Als je er deze zomer ook even tussenuit wil en zin hebt in gezelligheid, cultuur en avontuur laat het me weten!

Groetjes, Elfrie
Dennis84
» 06 apr 2010 16:18
Hoi Elfrie...

Ook ik ben op zoek naar een leuke bestemming (+ eventueel leuke reispartner) voor een 4-tal weken..
Probleem is wel dat ik Juli en Augustus niet vrij kan krijgen op het werk maar September zou perfect zijn!

Indien je graag even overlegt wat de mogelijkheden zijn..
klepel@hotmail.com

Tot snel
D.
Stephane
» 08 apr 2010 22:16
hey daar!

je berichtje viel me direct positief op.
ik heb gisteren te horen gekregen dat een van mijn beste vrienden is aangenomen voor een stage in z-Afrika. ik wil dit land al langer bezoeken en heb eigenlijk de gehele maand augustus vrij om te doen wat ik wil. daarom ben ik nu direct begonnen met zoeken naar iemand die hetzelfde plan heeft, en wil het liefst zsm iemand vinden en iets regelen.

heb al een semester van mijn studie in spanje en een semester in costa rica gezeten en de drang om te reizen wordt alleen maar erger ;)

dus ik zou graag wat meer van je horen,
stephanemennen@hotmail.com

groetjes

Gerelateerde onderwerpen

In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten