Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht voor reis van NY naar LA (2018)

pieter81
» 10 jan 2017 07:36
Klinkt als een vette reis :) Hoe lang wil je er over doen?

Ik ben afgelopen jaar 4,5 maand in canada en de vs geweest, heb 20000 kilometer in een eigen auto rond gereden. Mocht je tips willen hebben dan moet je maar een gil geven :)
pieter81
» 15 jan 2017 22:01
Hmm.. dat is wel een lastige vraag om even in een forum bericht te beantwoorden, meer iets om in de kroeg een paar uur over te praten :) Het land is erg groot en ik heb er zo veel mooie dingen gezien..

Maar opzich denk ik wel dat je kunt stellen dat het westen van de VS het meest indrukwekkend is.
Misha87
» 12 feb 2017 21:40
Zoek.je nog een reisgenoot ? Lijkt mij gaaf maar met werk krijg ik maxima 3 weken vrij..
PhilipR
» 16 apr 2017 11:37
Hey floortje

Een reis van oost naar west staat ook al heel lang op mijn planning.
Aangezien ik dit jaar klaar ben met mijn opleiding, en nog niet goed weet wat ik wil, is reizen echt een ideeal middel om goed na te denken. Ik ben deze zoner eerst van plan te gaan interrailen door europa (die keer wel alleen). Maar een reis door amerika met iemand die je eigenlijk niet kent lijkt me best vet. De periode waarin jij wil gaan zou goed kunnen voor mij. Zowel je reisplannen zitten we op 1 lijn :)

Ik hoor wel van je
-philip
Celien10
» 25 apr 2017 21:24
Hoi!

Ik ben Celien, 24 jaar oud en zou na mijn studie graag op roadtrip door de USA willen!
Ik ben in januari 2018 klaar, dus ik zou in februari 2018 kunnen vertrekken. Ik wil sowieso graag door het Westen reizen, maar van Oost naar West lijkt mij ook geweldig, zelfs Florida zou kunnen! Een auto huren lijkt mij het meest ideaal. Plannen kunnen we uiteraard samen maken. Eerst ook even kijken of we een klik hebben.
Ik zou het leuk vinden als je iets van je laat horen!

Groeten,
Celien
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht voor januari en/of februari 2018
Reisgenot gezocht voor December 2018 naar Amerika
Reisgenoot (+21jr) gezocht voor reis VS okt/nov 2013
Reisgenoot gezocht (v) Oost-Canada zomer 2018
Vrouwelijke reisgenoot gezocht Florida - Texas 2018
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast