Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht voor Peru, Bolivia en Chili! Jan-mrt 2018

LotteO
» 27 nov 2017 17:48
Hoihoi,

Ik ben Lotte, 20 jaar en op zoek naar een maatje om samen te reizen in Zuid Amerika voor een aantal maanden.
Ik vertrek eind december naar Peru. Bolivia en Chili staan daarna op de planning. Ik heb ongeveer drie maanden te tijd,
daarna plannen in een ander continent.
Ik ben vorig jaar in Zuid Oost Azie geweest en dat was ontzettend gaaf! Ik ben avontuurlijk,hou van feestjes en cultuur en natuur
snuiven.
In de landen zelf heb ik nog geen plannen en sta open voor leuke ideeen!
Als het jou wel wat lijkt, hoor ik het graag.

Groetjes Lotte
ManonV
» 05 dec 2017 15:38
Hoi Lotte,

Ik ben Manon en ben 21 jaar. Ik zag je berichtje en ik dacht laat ik meteen maar even reageren! Ik ben van plan om begin februari af te reizen naar Zuid-Amerika. Ik zoek ook een reisbuddy om in ieder geval een tijdje gezellig mee rond te reizen. Uiteindelijk ga ik denk ik ook een tijd mijn eigen weg, maar het leek me leuk om mijn reis te starten met iemand anders. Ik ben van plan om veel wandeltochten te doen, misschien ook met een tentje (als dit te dragen is haha). Chili en Peru staan zeker op mijn bucketlist, verder ben ik heel flexibel en hou ik er ook niet van om alles precies vast te stellen.

Hoop snel wat van je te horen om elkaar misschien wat beter te leren kennen!

Groetjes, Manon
LotteO
» 09 dec 2017 07:57
Hoihoi,

Ik snap de website niet helemaal dus stuur maar even zo een bericht!
Ontzettend leuk om iets van jou te horen.
In welk land wil je beginnen? Staat er al een vliegreis vast?
Ik kom 31 dec aan in Peru (lekker nieuwjaar daar vieren) en heb dan ongeveer drie maanden voor drie landen, reizend naar het zuiden.
Jij begint in februari zei je toch. Ik gok zo ongeveer dat ik dan bij Bolivia ben. Als jij graag in het begin een maatje wilt, moeten we even kijken of daar iets mee te combineren valt.
Het klinkt in iedergeval ontzettend leuk.
Ik overweeg om nog twee weken bij een straatkinderenproject mee te lopen in Bolivia evt maar daar is nog niks definitiefs van.

Groetjes Lotte
Reischick
» 13 feb 2018 06:22
Hoi lotte,
Mocht Nicaragua nog op de planning staan ergens. In de periode van halverwege maart tot begin april mag je bij ook altijd berichten.

Groetjes,
Esther
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje gezocht Peru, Bolivia of Chili (Juni 2018)
Chili, Peru, Bolivia jan-mei 2017
Reisgenoot voor maart/april/mei naar Peru, Bolivia en Chili
Reisgenoot gezocht Chili, Bolivia, Peru: aug tm half sep '14
Colombia, Peru, Bolivia ,Chili juli 2018, 4 maanden
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten