Hoi allemaal! Ik ben David, 25 jaar en ga na 6,5 jaar studeren op 12 januari afstuderen. Ik teken volgende week mijn contract bij een bedrijf om daar per 1 maart te beginnen. Wil graag in januari en februari nog een reis maken van minimaal 2 weken. Heb altijd al veel gereisd (als je het leuk vindt meer te zien: http://davidopreis.nl/) en voor nu is de bestemming nog niet bekend, dit kunnen we in overleg uitzoeken. Het enige wat ik niet wil is alleen maar grote westerse steden zien, er moet wel iets van natuur en cultuur in zitten en een land waar ik nog niet ben geweest. Wat mij gaaf lijkt is bijvoorbeeld Moskou+St. Petersburg+…, Zuid-Amerika (Peru?) of een deel van de VS met 1 of 2 grote steden en national parks. Ik heb geen beperkt budget maar vind het altijd leuk simpel te reizen maar wel als het kan vrijheid hebben door een auto te huren en bijvoorbeeld (wild) kamperen. Ik heb 3 jaar geleden iemand een vrouwelijk reisgenootje gevonden via deze website en toen hebben we 3 weken met mijn auto rondgereisd en dat was echt één van m’n beste vakanties. Hopelijk vind ik dit keer weer een leuk iemand. Zoek een leuk, spontaan iemand die flexibel is (ben ik zelf ook) en het leuk vind veel te ondernemen tijdens een vakantie (veel zien en doen) maar ook kan genieten van rust of een avondje lekker stappen. Als je in januari en/of februari 2 a 4 weken vrij bent stuur dan vooral een berichtje! Lijkt me leuk dan een keer wat te drinken en te kijken of er een beetje een klik is