Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht voor feb - juni

JobD
» 25 nov 2017 18:08
Hoi hoi,
Ik stel me eerst even voor, mijn naam is Job, 22 jaar en ben vanaf jongs al veel op reis geweest. Vorig jaar ben ik twee weken solo door Java en Bali wezen reizen. Dit vond ik super gaaf, alleen af en toe ook erg alleen. Hobbies en interesses: ICT, Fitness, reizen en heel veel avontuur. Hiervoor ben ik in Madagaskar, Nicaragua, Zuid-Afrika, Vietnam en Cambodia geweest om er een paar te noemen. Als je nog weinig of geen ervaring hebt met reizen ben je dus in goede handen :).

Op reis ben ik een heel actief persoon, ik hou ervan om elke dag een bezigheid te hebben, af en toe een strandje pakken en 's avonds een sportschool op te zoeken waar mogelijk. Ook ben ik een echte fanaat op het gebied van lekker eten.

Ik ben op zoek naar een of meerdere spontane, actieve en leuke personen, rond mijn leeftijd, die het leuk vinden om met mij een paar maanden door een van de landen: Thailand, Maleisië, Vietnam, Cambodia, Laos of een combinatie van de landen te reizen. De periode dat ik wil vertrekken licht tussen de maanden maart t/m juni.

Stuur een berichtje als je geïnteresseerd bent dan neem ik contact met je op!
Waichu
» 06 dec 2017 01:53
Hey Job,
Mijn naam is Wai Chu en ik ben 21 jaar studeer in Rotterdam. Ik ben ook wezen backpacken op Bali eerder en wil graag in April beginnen met reizen in Thailand en daarna mogelijk Cambodja en Laos. Met een groepje gezellige mensen samen reizen lijkt me heel leuk, dus als er meer mensen mee willen sluit ik me graag aan.
Groetjes
Wai Chu
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht voor Z-O Azië (Vanaf feb. 2012)
reisgenoot gezocht Azië eind feb
Reisgenoot gezocht maand Feb 2017
Reisgenoot gezocht Azië feb 2016
Reisgenoot gezocht Indonesië jan-feb 2017
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast