Reisgenoot gezocht rondtrekken natuur Europa te voet

Op zoek naar een reisgenoot? Plaats hier je gegevens (data, bestemming en wat voor iemand je zoekt) en leg contact met mensen die misschien wel dezelfde planning hebben.
Plaats reactie
Black1999

Bericht door Black1999 » 04 jan 2020 12:09

Hoi,

Ik ben Black en ben 20 jaar. Eind juni 2020 ben ik klaar met mijn opleiding.

Ik ben van plan om naar het buitenland te gaan vanaf eind juli 2020/ begin augustus 2020. Ik zou het leuk vinden om zo veel mogelijk in de natuur te trekken en te overleven. Mijn idee is om in Europa te blijven, zodat je geen gedoe heb met het regelen van visums en dergelijke. Verder is mijn idee nu om vanuit Nederland te voet te vertrekken en dan langzaam naar het zuiden te trekken (zodat de wintermaanden niet al te koud zijn).
Ik weet nog niet hoe lang ik weg wil blijven, maar dacht aan minimaal een jaar. Ik heb in Nederland ook niet echt iets dat me bindt, dus ik kan altijd langer wegblijven.

Ik zou het leuk vinden om deze reis samen met iemand te doen, of in ieder geval samen met iemand te beginnen.
Ik ben op zoek naar iemand met een soortgelijk idee die ergens rond mijn leeftijd is. Het liefst iemand die zich identificeert als man.
Ik ben zelf FtM transgender, maar nog niet in transitie.
Zelf ben ik christelijk en is zou het fijn vinden als die persoon het ook is.
Ook zou ik het fijn vinden als diegene ervaring heeft met survivallen/bushcraften. Ik zelf heb nog niet zo veel ervaring namelijk.

Mijn plan is nog best flexibel, dus als je tips of ideeën hebt, zijn ze welkom!
En als je mogelijk m'n maatje zou kunnen zijn, is je reactie natuurlijk ook welkom!

Groetjes Black
Ad

Bericht door Ad »

Black1999

Bericht door Black1999 » 26 feb 2020 12:26

Update: Ik moet in de eerste week van september in Nederland zijn voor een bruiloft, dus moet dan even terug. Ik ben nog steeds op zoek naar een reismaatje, maar met deze nieuwe info kunnen dat er ook 2 zijn. Vanaf eind juli 2020 tot eind augustus 2020 en dan vanaf de 2e week van september voor een lange tijd.
Ad

Bericht door Ad »

Plaats reactie