Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht rondreis IJsland 13 juli tot 10 augustus

jetteb
» 28 nov 2014 16:09
Ik ben van plan om volgend jaar juli/augustus een maand naar IJsland te gaan voor een rondreis. Ik vind het niet erg om alleen te gaan maar met zijn tweeen of drieën is natuurlijk gezelliger!
Ik wil alleen een huurauto en de vlucht van tevoren regelen, misschien ook de slaapplaats voor de eerste nacht. Daarna rondrijden met tent en dus op campings staan zoveel mogelijk van Ijsland zien!

Dus als iemand zin heeft om mee te gaan hoor ik het graag!
Roosvers
» 11 dec 2014 20:11
Hee! Het lijkt me super leuk om mee te gaan. Ik hou van reizen en de bestemming maakt me niet zo veel uit, ijsland heeft me daar in tegen altijd al aangesproken. Zou ik je e-mail adres mogen?
LauraBJS
» 02 jan 2015 17:33
Hoi hoi!

Ik ga deze zomer ook naar Ijsland! :) Normaal ga ik er in mijn eentje op uit (ben eerder naar Australië en Nieuw-Zeeland geweest), maar omdat het huren van een auto me de meest praktische manier lijkt om Ijsland te zien, en een auto huren nogal prijzig is in je eentje, ben ik nu op zoek naar een reisgenootje.

Hebben jullie verder al contact gehad over deze reis?

Hoor graag van jullie!
AntjeA
» 28 feb 2015 11:10
Hoihoi!

Heeft deze reis inmiddels al vorm gekregen? En is er nog een plekje vrij? Ik heb veel interesse. Ik ben 21, student en veel ervaring met rondtrekken en kamperen. IJsland staat nog altijd hoog op mijn lijstje. Ik hoop van jullie te horen :)

Groetjes Anne
Dirkdwz
» 13 jul 2015 00:26
Hoi hoi,

Ik besef dat ik een beetje laat ben, maar ben alsnog benieuwd om te horen hoe het nu met de reis gaat en of er nog ruimte is voor nog iemand. Ik ben 19 jaar oud en heb ruime ervaring met kamperen. Mocht het mogelijk zijn om wat te kunnen regelen, dan kan ik binnen 2 dagen klaar zijn om te vertrekken.

Mvg,

Dirk Zijlstra
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht Europa half/ juli tot half augustus
Reisgenoot gezocht eind juli tot eind augustus Europa
Reisgenoot / reisgenote IJsland (augustus/september 2012)
Reisgenoot gezocht voor Juli / Augustus
Backpack IJsland / Faroer juli/aug 2018 - Reismaatje gezocht
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten