Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht, roadtrip?

jits
» 14 apr 2018 20:50
Ik ben voor de zomer periode opzoek naar iemand die ook graag op vakantie zou willen. Mijn vrienden zijn helaas niet mee te krijgen!

De bestemming weet ik nog niet. Wel binnen Europa ( deels warm). Mijn doel is uiteindelijk wel om verre reizen te maken, maar ik wil het eerst wat dichterbij opzoeken. Ik dacht zelf aan iets van een road trip? Ongeveer voor 2/3 weken.

Van Nederland naar ... of een vlucht en dan daar een rondreis. Iemand die van spontane acties houd en wel ondernemend is. Ik ben zelf 19 (dan waarschijnlijk 20) dus een m/v rond dezelfde leeftijd tot een jaar of 24/25. Een rijbewijs kan handig zijn!

Wie lijkt het leuk om mee te gaan?
Ook voor de eventuele latere verre reizen.

Andere ideeën zijn natuurlijk altijd welkom!
Saranda
» 16 apr 2018 11:26
Hey!

Ik ben zelf ook op zoek naar een reis als dit. Zelf zat ik te denken aan Engeland (heb 'n advertentie geplaatst). En een roadtrip voor een aantal weken zou echt perfect zijn! Ik ben zelf ook super ondernemend en wil graag heel veel nieuwe dingen, plaatsen en mensen ontmoeten!

Ik neem na m'n examens in mei een tussenjaar en wou die gaan volplannen via Workaway.nl, hele chille site waarbij je host kunt vinden waarbij je vrijwilligers werk kunt doen in ruil voor een woonplek en eten. Dit met een roadtrip combineren lijkt mij super leuk!

Laat maar weten als je nog iemand zoekt en interesse hebt, groetjes Saranda!
jits
» 17 apr 2018 12:18
Saranda schreef:
16 apr 2018 11:26
Hey!

Ik ben zelf ook op zoek naar een reis als dit. Zelf zat ik te denken aan Engeland (heb 'n advertentie geplaatst). En een roadtrip voor een aantal weken zou echt perfect zijn! Ik ben zelf ook super ondernemend en wil graag heel veel nieuwe dingen, plaatsen en mensen ontmoeten!

Ik neem na m'n examens in mei een tussenjaar en wou die gaan volplannen via Workaway.nl, hele chille site waarbij je host kunt vinden waarbij je vrijwilligers werk kunt doen in ruil voor een woonplek en eten. Dit met een roadtrip combineren lijkt mij super leuk!

Laat maar weten als je nog iemand zoekt en interesse hebt, groetjes Saranda!

Hoi,
Bedankt voor je berichtje.
Ondanks dat het een heel leuk idee is. Zie ik mijn vakantie toch anders. Ik werk het hele jaar dus voor mij is het belangrijk om te relaxen en dingen te ondernemen. Liever geen werk.
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht voor roadtrip met auto
Reisgenoot(e) gezocht: roadtrip maand Portugal op scooter.
Reismaatje gezocht - 25.000 km roadtrip voorjaar/zomer 2017
roadtrip euopa
Roadtrip met vw T3
In totaal is er 1 gebruiker online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Jith en 0 gasten