Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht Indonesië juli-augustus 2016

Rowena
» 24 apr 2016 16:29
Hallo mede-backpackers. Deze zomer ben ik van plan om naar Indonesië te gaan en daarbij sumatra java bali lombok en een gili eiland te bezoeken en misschien een komodo-flores trip te maken andere ideeën zijn altijd welkom. Niks staat nog vast alleen dat ik alleen ga reizen en dat de reis ergens tussen 16 juli en 28 augustus zal moeten plaatsvinden ivm werk. Ik ben dus opzoek naar iemand om de reis mee te maken. Ik ben vorig jaar naar Thailand Cambodja Maleisië en borneo geweest voor 5.5 week dit vond ik helemaal tegek vandaar dat ik dit jaar weer graag wil gaan backpacken. Ik zal trouwens even wat over mezelf vertellen. Ik ben 26 jaar ben docent dierverzorging op een mbo school en woon in midden limburg. Ik hou van de natuur en van avontuur, lekker luieren op het strand en van lekker eten. Een keer een tempel bezoeken vind ik prima maar mijn interesse gaat uit naar de natuur. Wat ik tijdens de rondreis zeker wil doen is leren surfen, een vulkaan beklimmen, een meerdaagse jungle trekking en uiteraard genieten van de bounty eilanden. Mocht dit een beetje overeenkomen met jou ideeën voor de zomer dan hoor ik het graag.
Groetjes rowena mulleners
xMarije
» 01 mei 2016 16:37
Hoi!

Wat leuk dat je ook naar indonesie gaat. Ben zelf afgelopen jaren ook in thailand, cambodja etc. geweest maar wil nu naar indonesie in juli en augustus. :) Misschien dat we contact kunnen houden en eventueel daar samen een paar dagen reizen of langer. Je ideeën spreken me in elk geval aan!

x Marije
Tamara1993
» 15 mei 2016 15:20
Hallo Rowena,

Ik heb mijn reis geboekt. Ik zal vanaf 17 juli op bali aankomen en 21 augustus via bali Indonesië weer verlaten. Mijn plan zijn bali, lombok, gili eilanden java. maar er staat verder nog niks vast. Dus wij zijn tegelijkertijd wel in het zelfde gebied!

Ik zal wat over mij zelf vertellen, ik ben 22( bijna 23) jaar jong, een student aan de hbo van de opleiding bos en natuurbeheer. dus de liefde voor natuur dat zit goed! ik zou graag willen leren surfen en ben zeker paar dagen in het water aan het snorkelen. Als ik jou ideeën lees is het wat ik ook in gedachten heb. Tempels komen er bij als je er toevallig langs komt en misschien 1 specifiek bezoeken. Jungle trekkingen is een must! Ik ben vorig jaar voor het eerst te backpacken geweest in Thailand alleen voor drie weken. Dit beviel zeker goed. Daarvoor ben ik in Zuid Afrika geweest voor twee maanden voor mijn mbo stage.

Het lijkt mij zeker leuk om contact te houden en af te spreken door onze reis door. ik denk dat het handiger contact houden is via de mail (namate ik deze site niet heel vaak bezoek) dus als het je leuk lijkt kun je mij mailen via tamaravandersluis@hotmail.com

groets
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht Indonesië juli/augustus 2016
Reisgenoot gezocht Thailand Juli / Augustus 2016
Reisgenoot gezocht China/Tibet juli/augustus 2016
Reisgenoot gezocht: Thailand, Maleisië, Singapore etc (juli+augustus 2016).
Reisgenoot Indonesië/(Maleisië) periode juli, augustus
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten