Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht Indonesië juli-augustus 2016

Rowena
» 24 apr 2016 16:29
Hallo mede-backpackers. Deze zomer ben ik van plan om naar Indonesië te gaan en daarbij sumatra java bali lombok en een gili eiland te bezoeken en misschien een komodo-flores trip te maken andere ideeën zijn altijd welkom. Niks staat nog vast alleen dat ik alleen ga reizen en dat de reis ergens tussen 16 juli en 28 augustus zal moeten plaatsvinden ivm werk. Ik ben dus opzoek naar iemand om de reis mee te maken. Ik ben vorig jaar naar Thailand Cambodja Maleisië en borneo geweest voor 5.5 week dit vond ik helemaal tegek vandaar dat ik dit jaar weer graag wil gaan backpacken. Ik zal trouwens even wat over mezelf vertellen. Ik ben 26 jaar ben docent dierverzorging op een mbo school en woon in midden limburg. Ik hou van de natuur en van avontuur, lekker luieren op het strand en van lekker eten. Een keer een tempel bezoeken vind ik prima maar mijn interesse gaat uit naar de natuur. Wat ik tijdens de rondreis zeker wil doen is leren surfen, een vulkaan beklimmen, een meerdaagse jungle trekking en uiteraard genieten van de bounty eilanden. Mocht dit een beetje overeenkomen met jou ideeën voor de zomer dan hoor ik het graag.
Groetjes rowena mulleners
xMarije
» 01 mei 2016 16:37
Hoi!

Wat leuk dat je ook naar indonesie gaat. Ben zelf afgelopen jaren ook in thailand, cambodja etc. geweest maar wil nu naar indonesie in juli en augustus. :) Misschien dat we contact kunnen houden en eventueel daar samen een paar dagen reizen of langer. Je ideeën spreken me in elk geval aan!

x Marije
Tamara1993
» 15 mei 2016 15:20
Hallo Rowena,

Ik heb mijn reis geboekt. Ik zal vanaf 17 juli op bali aankomen en 21 augustus via bali Indonesië weer verlaten. Mijn plan zijn bali, lombok, gili eilanden java. maar er staat verder nog niks vast. Dus wij zijn tegelijkertijd wel in het zelfde gebied!