Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht Indonesië juli/augustus 2016

Tim86
» 29 dec 2015 17:04
Hallo allemaal,

Ik ben Tim en 29 jaar. Ik woon in Friesland en ben leraar. In de zomer wil ik graag een maand backpacken in Indonesië.
Vorig jaar heb ik een maand gebackpackt in Sri Lanka. Alleen is niet zo erg, maar met een reisgenoot lijkt het mij toch
leuker, gezelliger en makkelijker. Lijkt het je iets of ben je geïnteresseerd? Laat dan een berichtje achter ;)

:W
Rowena
» 24 apr 2016 16:40
Hey Tim.

Geen idee of je al iemand hebt gevonden maar ik ben ook opzoek naar een reisgenoot. Hieronder mijn oproep. Mocht je nog niemand hebben gevonden dan hoor ik het graag.
Hallo mede-backpackers. Deze zomer ben ik van plan om naar Indonesië te gaan en daarbij sumatra java bali lombok en een gili eiland te bezoeken en misschien een komodo-flores trip te maken andere ideeën zijn altijd welkom. Niks staat nog vast alleen dat ik alleen ga reizen en dat de reis ergens tussen 16 juli en 28 augustus zal moeten plaatsvinden ivm werk. Ik ben dus opzoek naar iemand om de reis mee te maken. Ik ben vorig jaar naar Thailand Cambodja Maleisië en borneo geweest voor 5.5 week dit vond ik helemaal tegek vandaar dat ik dit jaar weer graag wil gaan backpacken. Ik zal trouwens even wat over mezelf vertellen. Ik ben 26 jaar ben docent dierverzorging op een mbo school en woon in midden limburg. Ik hou van de natuur en van avontuur, lekker luieren op het strand en van lekker eten. Een keer een tempel bezoeken vind ik prima maar mijn interesse gaat uit naar de natuur. Wat ik tijdens de rondreis zeker wil doen is leren surfen, een vulkaan beklimmen, een meerdaagse jungle trekking en uiteraard genieten van de bounty eilanden. Mocht dit een beetje overeenkomen met jou ideeën voor de zomer dan hoor ik het graag.
Groetjes rowena mulleners
Erwin91
Vakantieganger
» 24 apr 2016 20:42
Hoi Tim en Rowena,

Ik ben Erwin, 24 jaar en net afgestudeerd voor mijn hbo-opleiding Bedrijfseconomie. Vanmiddag heb ik ook een onderwerp aangemaakt waarbij ik aangaf ook naar Indonesië te willen gaan, en dan eigenlijk Bali en de Gili eilanden in het bijzonder. Linkje: bali-lombok-juni-augustus-reisgenoot-ge ... 32120.html

Vorig jaar ben ik 4 weken naar Thailand gegaan maar ik zou nu graag Bali willen zien voor zo'n 2,5 weken. Misschien dat we samen eerst Bali kunnen ontdekken of dat ik later instap als jullie eenmaal aankomen op Bali?

Hoor graag of jullie geïnteresseerd zijn.
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht Indonesië juli-augustus 2016
Reisgenoot gezocht Thailand Juli / Augustus 2016
Reisgenoot gezocht China/Tibet juli/augustus 2016
Reisgenoot gezocht: Thailand, Maleisië, Singapore etc (juli+augustus 2016).
Reisgenoot Indonesië/(Maleisië) periode juli, augustus
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten