Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reisgenoot gezocht Australie 2010

ingridaustralie3
» 26 sep 2009 14:57
Hallo,

Ik ben Ingrid en ben 23jaar. Ik heb pasgeleden mijn studie afgerond en zou volgend jaar (2010) September of evt. al in Juni 2010 ongeveer 2 tot 4 maanden rond willen gaan trekken door Australië.
Uit mijn omgeving wil helaas niemand zo ver en lang van huis, maar ik zou het wel gezelliger/veiliger vinden om met iemand deze reis te maken van begin tot eind en samen voor te bereiden. Ik ben zelf een rustig maar wel energiek en initiatief nemend persoon.
Ik ga vooral om kennis te maken met de cultuur/natuur en dingen te bezichtigen en ondernemen en ben dan ook niet echt bang aangelegd en ook wel in voor sportieve activiteiten. Het is niet mijn bedoeling om te gaan stappen, maar wat ontspanning tussendoor is ook wel lekker. Evt. wat werken in het land om wat bij te verdienen zal misschien ook nodig/leuk zijn, maar dit is meer een bijzaak en niet het voornaamste. Ik heb zelf al wel ietwat ervaring binnen europa wat van pas kan komen, maar Australië lijkt me echt super! Dus ben je tussen de 21 en 26 jaar en lijkt het jou ook leuk, maar wil je liever niet alleen stuur dan een mailtje naar onderstaand adres en dan kunnen we mailen.

Groetjes!

ingridaustralie3@hotmail.com
vlaardingen1983
Vakantieganger
» 28 sep 2009 21:00
Heey Ingrid,

Waar kom je precies vandaan?

Ik kom uit Vlaardingen en ga ook eind volgend jr richting Australië.

Gr. Pascal( vld1983@live.nl )
Arnold1985
» 28 sep 2009 21:32
Hey hey!!

Ingrid, ik ken het probleem. Ik wil ook graag circa 3 maand naar Australie, maar niemand uit mijn omgeving die weg wil / weg kan.
Ik ben 24 en studeer vastgoedkunde aan de universiteit in groningen. Rond de kerst hoop ik klaar te zijn met mijn studie om vervolgens rond februari weg te gaan naar australie.
Mijn persoonlijke redenen om naar autralie te gaan zijn heel divers. Aan de ene kant is het een levenservaring, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon wel even een paar maand weg uit nederland.

Verder ben ik erg flexibel, spontaan en sportief. Zo af en toe stappen vind ik erg leuk! Te vaak stappen ben ik niet goed in.. Ik wil mijn tijd voornamelijk besteden door mensen te ontmoeten, het land te bekijken en vanalles mee te maken!

In het komende half jaar wil ik in contact komen met mensen uit nederland die ook van plan zijn de grote oversteek naar australie te maken. Het lijkt me leuk met jou / jullie in contact te komen en wie weet vervolgens samen in het vliegtuig te stappen!

Ik hoor graag van jullie!!
Mijn emailadres is: arnold-1985@live.nl

Groetjes, Arnold
Clau
» 11 dec 2009 17:52
Hi!!

Ik ben een gezellige meid van 20 jaar en heb ook het idee om rond september/oktober naar Australie te gaan. Er zijn geen mensen die op dat moment weg kunnen ivm studie enzo... Lijkt me inderdaad ook wel een fijn idee om er niet helemaal alleen voor te staan in zo'n groot land!

Moet nog wel uitzoeken wat ik precies allemaal wil gaan zien daarzo, maar dat komt allemaal nog. Hou er van om dingen te bekijken, vind het niet erg om tussendoor ook te werken, ben sportief aangelegd (sport minstens 2x in de week) en hou vooral van gezelligheid!

Ben je nog steeds op zoek naar iemand om mee te reizen??

Groetjes,

Claudia
Liza
» 16 dec 2009 17:10
Hoi!
Net als jullie ben ik van plan om in september 2010 naar Australië te vertrekken.
Ik ben Liza, 20 jaar (tegen die tijd 21), kom uit Brabant, maar ik woon en studeer in Maastricht. Ik heb mijn co-schappen een half jaar uitgesteld zodat ik een paar maanden kan reizen.
Mijn plan is om eerst anderhalve maand naar de oostkust van Australië te gaan, welke route precies weet ik nog niet (Melbourne-Cairns? of andersom?). Daarna wil ik nog anderhalve maand naar Nieuw Zeeland gaan. Ik ben me nu een beetje aan het oriënteren op de verschillende mogelijkheden.
Ik houd wel van wat gezelschap, alleen is ook maar zo alleen. Dus het lijkt me wel leuk om met iemand samen te vertrekken.
Wie weet!
Groetjes Liza
jannemiek
» 13 mar 2010 20:47
Hallo allemaal! Ik ben Jannemiek, 24 jaar en ben van plan om eind augustus 2010 naar Australie/ Brisbane te vliegen. Ik ga daar heen via de organisatie realgap.nl en ga daar op een ranch werken (1 week training en daarna werken en in weekenden vrij/dingen bekijken ect ) Lijkt jou dat ook leuk?! Of lijkt het je gezellig om samen naar Brisbane te vliegen? Mail me dan; jannemiek 9 (cijfer negen) apenstaartje hotmail com.
Groetjes!
Liz007
» 23 mar 2010 21:19
Hi!

Ik ben net als jullie ook van plan om naar Australie te gaan.
Ik wil max. 3 maanden en zou graag rond aug/sept 2010 weggaan.
Heb zelf echt het plan om rond te reizen, via toeristenvisum, dus niet werken... dat kan ik hier in NL wel weer ;)
Ik ben 25 jr en woon in Zwolle.

Heb je hetzelfde plan? laat het me weten!

Groetjes! *O*
elsss
» 29 mar 2010 11:00
hallo
Ik ben Els 21 jaar en woon in Laren.
Ik ben op zoek naar iemand die met mij mee zou willen om reizen door Australië.
Ik zit er zelf aan te denken om een half jaar te gaan zodat ik in februari kan beginnen aan een nieuwe opleiding. Ik ben zelf avontuurlijk en sta altijd overal voor open. Heb jij ook het idee om een tijd weg te gaan en ben je ook opzoek naar een gezelliger reispartner laat dan snel wat van je horen.

Ik zou zeggen stuur een mailtje.
liefs els
Ivy
» 06 apr 2010 16:23
HeyHey!

Zoals iedereen hier heb ik ook het idee om richting australie te vertrekken! En het liefst rond September voor een half jaartje:) Ik ben 22 jaar en studeer Psychologie op de uni in Nijmegen. Als het goed is heb ik dit jaar mijn bachelor gehaald en dan vind ik het wel tijd voor een 'studiebreak' zodat ik uitgerust + veel nieuwe ervaringen aan mijn master in Februari kan beginnen...
Zelf had ik het idee om de oostkust van Australie te gaan verkennen (liefst met auto rondtrekken dat zou wel gaaf zijn, en fijner zodat je geen rekening met vervoer etc. hoeft te houden) en hierna nog Nieuw-Zeeland en Fiji een bezoekje te brengen..
Aangezien ik ook van gezelschap houd en alleen reizen beetje eng vind lijkt het me leuk om in contact te komen met iemand die ong. hetzelfde reisdoel heeft :)

Liefs, Ivy
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenoot gezocht Australië begin 2010
Reisgenoot gezocht Australië maart/april 2010
Reisgenoot gezocht zomer 2010 Australie of Zuid Afrika
Reisgenoot gezocht zomer 2010
Gezocht reisgenoot (m/v) Indonesië juli 2010
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast