Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Reis maatje gezocht(Thailand,Vietnam etc.)Jan/feb/maart 2018

Anneliekew
» 16 sep 2017 12:49
Hoi !

Mijn naam is Annelieke en ik ben 19 jaar. ik wil graag in januari beginnen met mijn eerste backpack reis,super spannend! Het liefst wil ik naar Thailand en Vietnam, maar sta zeker open voor andere dingen. Ik hou veel van dingen bekijken en activiteiten ondernemen, maar heb ook zeker veel zin in de cocktails op het strand, en feestjes!! Graag zou ik starten in Thailand, daar wil ik ook graag leren duiken!
Een vaste vertrek datum heb ik nog niet, dus samen vliegen is ook nog een optie (wel in januari).
Het lijkt mij tof om deze reis samen met iemand of met een groep te beginnen!

Lijkt het je leuk om samen te gaan, of samen te starten? doe mij dan even een berichtje!

groetjes!!
thailand2018
» 17 sep 2017 12:54
Hoi Anneliekew,

Ik houd van dezelfde dingen en wil ook leren duiken in Azie! het enige dat ik mis in het rijtje is eten. ik heb nog geen vaste reisdatum, wordt wel januari. ik wil drie weken gaan. lijkt me leuk om met een groepje of gewoon samen te gaan. hoelang ga jij?

groetjes Gita
Anneliekew
» 18 sep 2017 18:19
Hoi Gita,

Scherp! Eten hoort ook zeker in het rijtje thuis haha. Zelf ben ik van plan rond de 3 maanden weg te gaan. Maar om de eerste weken samen met iemand of een groep te gaan lijkt mij top!
Gerelateerde onderwerpen
jan/feb/ma 2017 Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam
Cambodja 3,5 week JAN/FEB 2018
Reisgenoot Thailand maart/april gezocht 2018!
maatje voor reis thailand
Reisgenootje gezocht jan/ feb 2014
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast