phototalk

ketting
Reisexpert
» 06 jul 2015 19:22
Ik kan de foto's in Phototalk niet zien. Ik krijg dan de mededeling dat de pagina niet is gevonden.

Waar is trouwens de foto van het stand hierboven gemaakt? Indonesia?
Erik
Site Admin
» 07 jul 2015 07:21
De phototalk is (tijdelijk) offline gehaald, nu al bijna twee maanden. Deze sectie werd maar weinig gebruikt. De bedoeling is om dit weer terug te laten komen maar dan bij de landen. Hier wordt nog aan gewerkt.

De foto is gemaakt op een wat toeristisch deel van Tulum Mexico. Ik kwam tot de conclusie dat ik bijna geen mooie strand foto's heb. Iets waar ik maar eens aan moet gaan werken :P
Travelator
Reisexpert
» 12 jul 2015 17:02
Erik schreef:Ik kwam tot de conclusie dat ik bijna geen mooie strand foto's heb. Iets waar ik maar eens aan moet gaan werken :P
Moet ik even voor je zoeken naar een mooie strandfoto met zonder mensen of laat je deze er gewoon op staan?
Jenny
Reisexpert
» 12 jul 2015 18:35
Ik heb best veel strandfotos zonder mensen. Laat maar weten als je interesse hebt.
Erik
Site Admin
» 13 jul 2015 12:32
Dank je wel voor de aanbiedingen, hier kom ik later nog even op terug. Ik ben nu aan het kijken hoe realistisch het is om voor ieder land een typische / idyllische "reisfoto" te plaatsen. Met of zonder mensen maakt niet zoveel uit zolang de foto maar inspirerend is. Dat geldt dan ook voor de strand foto (zolang het maar geen massatoerisme foto is :P ).

Voor nu moeten we het even met deze foto doen totdat ik wat verder ben met wat site ontwikkelingen die binnenkort weer online komen.
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten