Hallo, eerst even iets over mij. Mocht je namelijk hieronder over Peru en mijn reis lezen dan ben je misschien al om.
Wel vind ik het belangrijk dat je iets weet over mij; ik ben 25 jaar en sta voor de klas op het vmbo. Dit doe ik met alle passie. Ik ben een optimist en zie graag het goede in mensen, gebeurtenissen, etc. Daarnaast vind ik het heerlijk om te genieten in het leven, met een biertje, lekker uiteten of een mooie wandeling maken. Een onderdeel daarvan is mijn droom naar Peru verwezenlijken. Wie weet, met jou.
Nog niet afgehaakt? Dan hieronder mijn reisidee/voorstel.

Ik heb een ontzettende 'hunger' naar Peru en ben al weken aan het zoeken naar de perfecte reis.
Aangezien ik beperkt ben ik tijd, zocht ik eerst naar groepsreizen waar alles al heerlijk geregeld was.
Echter vallen deze reizen buiten mijn periode. Door werk zit ik vast aan deze data.

Er is een ontzettend mooie reis, rondreis 2 Peru via Riksja. Alleen, zou ik ontzettend graag de 'korte variant'
van de inca-trail willen lopen. Deze tweedaagse tour heeft Riksja in deze rondreis 2 toegevoegd.
Ook een extra dag in Machu Picchu is ondertussen akkoord. Graag zou ik een berg willen beklimmen, de Hyuana of Machu Picchu.

Dit klinkt misschien al wel erg vastgelegd en dat is het misschien ook, maar al mijn wensen zitten erin.
Ook veel vrije tijd in de verschillende steden, zie rondreis 2 Peru Riksja.

Gisteren heb ik het reisvoorstel ontvangen en begon ik mij ineens af te vragen of ik dit wel helemaal alleen wil doen.
Ergens wel en ergens niet. Vandaar mijn poging zoektocht, reisgenoot. Het was in eerste instantie de bedoeling om alleen te gaan,
daarom is mijn reis al uitgestippeld.

Mij trok rondreis 2 van Riksja ontzettend, aan de ene kant veel trekpleisters die je toch stiekem wel wilt zien en aan de andere kant door de onbekende/soms minder bezochte plekken en veel contact met lokale bevolking.

Lijkt jou dit wat? Bezoek en bekijk de rondreis van Riksja. Ik kan het namelijk niet mooier vertellen.
Lees wel: aanpassing Inca-trail tweedaagse + extra dag in Machu Picchu.

Nog steeds niet afgehaakt; laat iets van je horen! (en graag ook over jouzelf!)